کد خبر: ۲۳۵۹۴۰
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۲۳ تير ۱۳۹۳
سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: قول می‌دهیم برای هر امتیاز بجنگیم اما قولی درباره نتایج نمی‌دهیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار ورزشی «خبرگزاری دانشجو»، اسلوبودان کواچ در حاشیه مراسم تقدیر وزارت ورزش از تیم ملی و کادر فنی والیبال گفت: تلاش می کنیم بازی های خوبی در مرحله نهایی لیگ جهانی ارائه کنیم.

 

وی در خصوص رقبای ایران در این مرحله و نخستین بازی کشورمان برابر روسیه گفت: روسیه قهرمان المپیک است و تیم قدرتمندی است که رویارویی با این تیم را بسیار سخت می کن؛. آماده ایم که والیبال خوبی ارائه کنیم اما می دانیم که این مسئله برای رسیدن به پیروزی در این مسابقات کافی نیست.


سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: در این مسابقات با بهترین تیم های جهان بازی می کنیم و این مسئله شرایط خوبی برای ما فراهم می کند تا قدم به قدم به پیشرفت خود ادامه دهیم.  سخت کار کردیم تا چنین احترامی دریافت کنیم و سعی می کنیم که پس از بازگشت از فینال لیگ جهانی نیز چنین مراسمی برای ما برگزار شود.

 

وی در خصوص شرایط ملی پوشان گفت: به غیر از مصدومیت شهرام محمودی شرایط سایر بازیکنان خوب است و آماده حضور در فینال لیگ جهانی هستیم.

 

کواچ قهرمانی در لیگ جهانی را بهترین نتیجه برای تیم ملی ایران عنوان کرد و گفت: قول می دهیم برای هر امتیاز بجنگیم اما قولی درباره نتایج نمی دهیم.
 
 وی در پایان گفت: ولاسکو کار بسیار بزرگی در ایران انجام داد و من هم سعی می کنم به کار او ادامه دهم و به جایگاه بالاتری برسم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها