کد خبر: ۲۳۵۱۲۴
زمان انتشار: ۲۰:۴۵     ۱۸ تير ۱۳۹۳

به گزارش 598،کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای تشکیل اردویی 10 روزه بامداد امروز عازم ترکیه شد و ساعت 11 صبح به وقت ترکیه به استانبول و محل اقامت‌شان در هتل گرین‌پارک رسیدند.

*پرسپولیسی‌ها پس از استراحتی کوتاه برای صرف ناهار اقدام کردند که ناگهان با بازیکنان و کادرفنی پیکان رودررو شدند. برخورد گرم رحمتی و نصرتی با بازیکنان پرسپولیس و ابراهیم‌زاده با دایی در نوع خود بسیار دیدنی بود. این دو تیم امروز کنار یکدیگر ناهار خوردند.

*تعریف و تمجید علی دایی از فوتبال آلمانی‌ها برای بازیکنان پرسپولیس و پیکان شنیدنی بود.

*تیم فوتبال پیکان نیز که در هتل گرین پارک حضور دارد امروز بعدازظهر قرار است دیداری دوستانه را انجام دهد و تا دو روز دیگر همراه قرمزپوشان در استانبول خواهد بود.

*یکی دیگر از سوژه‌های حضور قرمزپوشان امروز در استانبول، اشک‌های هوادارانی بود که پس از شکست برزیل ریختند این موضوع در روزنامه‌ها و اینترنت سوژه اصلی قرمزپوشان شده بود و هر کس به نوبه خودش این موضوع را آنالیز می‌کرد.

*علیرضا محمد بازیکن سابق پرسپولیسی‌ها نیز که این روزها در تیم فوتبال پیکان توپ می‌زند برخورد گرمی با پرسپولیسی‌ها داشت.

*دایی برنامه تمرینی اولیه خود را به بازیکنان ارائه کرد و قرار است اولین تمرین پرسپولیس ساعت 17 امروز برگزار شود.

*با توجه به اینکه اعلام شده بود پرسپولیسی‌ها در استانبول مستقر خواهند شد جالب است بدانید که قرمزپوشان 80 کیلومتر با استانبول فاصله دارند و در بالای یک کوه اردوی خود را تشکیل داده‌اند.

*در فرودگاه ترکیه نیز در حالی که پرسپولیسی‌ها برای پرواز آمده بودند با مجتبی جباری و آندرانیک تیموریان برخورد داشتند و با یکدیگر خوش و بش گرمی پرداختند.

*در این فرودگاه نیز تعدادی از مسئولان سفارت ایران در آنکارا و استانبول به دیدار علی دایی آمدند و با او به خوش و بش و خوش‌آمدگویی پرداختند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها