کد خبر: ۲۳۴۸۱۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۱۷ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،هاریر مگویان (ملقب به سیم خاردار) مدافع ملی‌پوش ارمنی استقلال در فصل جدید است. او گفت با این که از تیم‌های دیگر لیگ برتری پیشنهاد داشته اما تصمیم گرفته در استقلال توپ بزند. ادامه صحبت‌هایش را در زیر بخوانید:

* شرایط استقلال چطور است؟

- شرایط استقلال عالی است. بار اول که به تمرینات رفتم خیلی خوب مرا پذیرفتند و مشکلی نداشتم. من با یک شناخت قبلی به این تیم آمدم. در ارمنستان تیم‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان شناخته شده‌اند. استقلال تیم پرطرفداری است خوشحالم که به جمع آبی‌پوشان ملحق شده‌ام.

* استقلال فصل قبل یک مدافع ملی‌پوش و یک مدافع گلزن داشت نسبت به آنها شناخت داری؟

- نسبت به ملی‌پوشان که کلا شناخت دارم و نسبت به آن یکی‌ها هم کم‌کم دارم شناخت پیدا می‌کنم. فقط این را می‌دانم که مدافعان آبی‌پوش خیلی خوب و قوی هستند.

* اگر در استقلال به تو فرصت بازی نرسد از آمدنت به ایران پشیمان نمی‌شوی؟

- هیچ بازیکنی با این نیت که در ترکیب ثابت است یا نیست به تیمی نمی‌آید. من زحمت می‌کشم و تلاش می‌کنم که مثمرثمر باشم. من از تیم‌های دیگر ایرانی هم پیشنهاد داشتم اما دوست داشتم که به استقلال بیایم و بجنگم که هم برای تیم مفید باشم و هم جایگاهم را در تیم ملی از دست ندهم. می‌دانم که انتظار هواداران هم از ما بالاست.

* رقم قراردادها دارد شفاف‌سازی می‌شود مشکلی با این قضیه نداری؟

- نه چون رقم قراردادم منطقی است و به میلیارد هم نمی‌رسد.

* پس چطور راضی شدی به استقلال بیایی؟

- من بازیکن حرفه‌ای هستم و همان طور که گفتم پیشنهادهای خوبی داشتم اما استقلال افتخارات زیادی در ایران و آسیا دارد و طرفدارهای میلیونی دارد بنا براین تصمیم گرفتم که در این باشگاه توپ بزنم.

* کار کردن با قلعه‌نویی چطور است؟

- از روز اول که آمدم خود قلعه‌نویی و همچنین بازیکنان خیلی خوب استقبال کردند و نگذاشتند این جا احساس غربت کنم!

* واکنش خودت و هم تیمی‌هایت نسبت به جدایی مهدی رحمتی چه بود؟

- دورادور او را می‌شناسم و می‌دانم که رحمتی یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران است. افتخار نداشتم که در کنار او باشم چون در بدو ورودم او جدا شد!

* خط دفاعی فصل گذشته مشکلات زیادی داشت. در فصل جدید حل می شود؟

- سال اولی است که به فوتبال ایران آمدم اما مطمئنم به کمک هم‌تیمی‌هایم می‌توانیم یک خط دفاع خوب و منسجم داشته باشیم و برای قهرمانی بجنگیم.

* فرصت کردی که تهران را بگردی؟

- نه از زمانی که آمده‌ام هر روز دو نوبت تمرین داشتیم و نتوانستم تهران را بگردم اما تعریفش را زیاد شنیدم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها