کد خبر: ۲۳۴۷۶۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۱۷ تير ۱۳۹۳
مدافع جدید استقلال گفت: «پيشنهادهاي خوبي داشتم اما به خاطر افتخارات زياد استقلال در ايران و آسيا طرفدارهاي ميليوني اش تصميم گرفتم که در اين باشگاه توپ بزنم.»
هارير مگويان مدافع ملي‌پوش ارمني استقلال در فصل جديد است. او گفت با اين که از تيم‌هاي ديگر ليگ برتري پيشنهاد داشته اما تصميم گرفته در استقلال توپ بزند. ادامه صحبت‌هايش را در زير بخوانيد:

 

* شرايط استقلال چطور است؟

- شرايط استقلال عالي است. بار اول که به تمرينات رفتم خيلي خوب مرا پذيرفتند و مشکلي نداشتم. من با يک شناخت قبلي به اين تيم آمدم. در ارمنستان تيم‌هاي استقلال، پرسپوليس و سپاهان شناخته شده‌اند. استقلال تيم پرطرفداري است خوشحالم که به جمع آبي‌پوشان ملحق شده‌ام.

 

* استقلال فصل قبل يک مدافع ملي‌پوش و يک مدافع گلزن داشت نسبت به آنها شناخت داري؟

- نسبت به ملي‌پوشان که کلا شناخت دارم و نسبت به آن يکي‌ها هم کم‌کم دارم شناخت پيدا مي‌کنم. فقط اين را مي‌دانم که مدافعان آبي‌پوش خيلي خوب و قوي هستند.

 

* اگر در استقلال به تو فرصت بازي نرسد از آمدنت به ايران پشيمان نمي‌شوي؟

- هيچ بازيکني با اين نيت که در ترکيب ثابت است يا نيست به تيمي نمي‌آيد. من زحمت مي‌کشم و تلاش مي‌کنم که مثمرثمر باشم. من از تيم‌هاي ديگر ايراني هم پيشنهاد داشتم اما دوست داشتم که به استقلال بيايم و بجنگم که هم براي تيم مفيد باشم و هم جايگاهم را در تيم ملي از دست ندهم. مي‌دانم که انتظار هواداران هم از ما بالاست.

 

* رقم قراردادها دارد شفاف‌سازي مي‌شود مشکلي با اين قضيه نداري؟

- نه چون رقم قراردادم منطقي است و به ميليارد هم نمي‌رسد.

 

* پس چطور راضي شدي به استقلال بيايي؟

- من بازيکن حرفه‌اي هستم و همان طور که گفتم پيشنهادهاي خوبي داشتم اما استقلال افتخارات زيادي در ايران و آسيا دارد و طرفدارهاي ميليوني دارد بنا براين تصميم گرفتم که در اين باشگاه توپ بزنم.

 

* کار کردن با قلعه‌نویي چطور است؟

- از روز اول که آمدم خود قلعه‌نویي و همچنين بازيکنان خيلي خوب استقبال کردند و نگذاشتند اين جا احساس غربت کنم!

 

* واکنش خودت و هم تيمي‌هايت نسبت به جدايي مهدي رحمتي چه بود؟

- دورادور او را مي‌شناسم و مي‌دانم که رحمتي يکي از بهترين دروازه‌بان‌هاي ايران است. افتخار نداشتم که در کنار او باشم چون در بدو ورودم او جدا شد!

 

* خط دفاعي فصل گذشته مشکلات زيادي داشت. در فصل جديد حل مي شود؟

- سال اولي است که به فوتبال ايران آمدم اما مطمئنم به کمک هم‌تيمي‌هايم مي‌توانيم يک خط دفاع خوب و منسجم داشته باشيم و براي قهرماني بجنگيم.

 

* فرصت کردي که تهران را بگردي؟

- نه از زماني که آمده‌ام هر روز دو نوبت تمرين داشتيم و نتوانستم تهران را بگردم اما تعريفش را زياد شنيدم.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها