کد خبر: ۲۳۴۲۶۵
زمان انتشار: ۲۱:۵۱     ۱۴ تير ۱۳۹۳

به گزارش 598،مهدی رحمتی به همراه رضا عنایتی و علیرضا بیرانوند میهمان یکی از ویژه برنامه‌های افطار بودند که در این برنامه درباره شرایط دشواری که در دوران نوجوانی تجربه کردند حرف‌هایی به زبان آوردند. احسان علیخانی، مجری پرطرفدار سیما در پایان این برنامه از میهمان‌ها خواست آخرین حرف‌های خود را بزنند و بعد با بیننده‌ها خداحافظی کنند. وقتی نوبت به رحمتی رسید او با لحنی کاملا معنی‌دار گفت: «من دوست داشتم در استقلال بمانم اما یک نفر اجازه نداد من در تیم محبوبم باشم.»

بعد از این جمله برنامه به پایان رسید اما قطعا اگر رحمتی این جمله را در برنامه عادل فردوسی پور به زبان می‌آورد با سوال‌های متعددی مواجه می‌شد و شاید در نهایت مجبور می‌شد شفاف درباره این موضوع حرف بزند اما چون برنامه کاملا غیرفوتبالی بود مجری معنی حرف‌های رحمتی را نگرفت.

شاید هم به دلیل ضیق وقت به این موضوع پرداخته نشد اما آنهایی که بیننده‌ این برنامه تلویزیونی بودند به این نتیجه رسیدند که در جدایی مهدی رحمتی از استقلال فقط امیر قلعه‌نویی نقش اصلی را ایفا کرده و دیگران هیچ تاثیری در انتقال این دروازه‌بان به پیکان نداشته‌اند.

بنابر این آنهایی که در تمرین استقلال علیه رحمتی شعار دادند و قلعه نویی هم با زیرکی خاصی از آنها خواست علیه رحمتی چیزی نگویند بدانند که علاوه بر پیشنهاد اغوا کننده باشگاه پیکان این امیر قلعه‌نویی بوده که موجبات جدایی دروازه‌بان اول فوتبال ایران در 5، 6 سال گذشته از استقلال را فراهم کرده و دست رد کوبیده است به سینه شماره یک.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها