کد خبر: ۲۳۴۲۴۷
زمان انتشار: ۲۱:۳۱     ۱۴ تير ۱۳۹۳

به گزارش 598،کرار جاسم دوباره به استقلال بازگشت اما این بار دیگر می خواهد یک کرار متفاوت باشد. به گفته خودش دیگر آن بازیکن عصبی و پرحاشیه سابق نیست و آمده است تا برای آبی پوشان مثل زمان حضورش در تراکتور بازی کند و درمیانه زمین خودی نشان بدهد. این بازیکن معتقد است که با امیر قلعه نویی خیلی راحت می تواند به این خواسته هایش دست پیدا کند. این هافبک عراقی در گفتگو با فوتبال ایران به سوالات پاسخ می دهد.حرف های کرار را می خوانید.

- بالاخره به استقلال بازگشتی.

قرار بود در نیم فصل دوم استقلالی شوم اما مشکلاتی پیش آمد و نتوانستم به این تیم بازگردم. خدا را شکر که بالاخره طلسم شکست و به لیگ ایران و استقلال بازگشتم.

- البته استقلالی ها نمی دانند که از بازگشت تو خوشحال باشند یا ناراحت!

چرا؟

- چون هنوز ذهنیت آنها از تو یک بازیکن جنجالی و حاشیه ای است.از یک طرف هم از نظر فنی قبولت دارند.

دیگر آن کرار سابق نیستم و عوض شده ام. آن زمان هم اگر عصبی می شدم و همه می گفتند که بازیکن حاشیه ای و جنجالی هستم، به خاطر برخوردها و رفتارهایی بود که با من می شد. از داوران گرفته تا بازیکنان تیم حریف و حتی برخی از هم تیمی هایم دنبال این بودند که اعصابم را به هم بریزند.

- ولی قبول کن که خودت هم در خیلی از موارد مقصر بودی.

قبول دارم. اما به قلعه نویی شرط گذاشته ام که دیگر مثل گذشته نباشم و برایش یک بازیکن آرام وبی حاشیه باشم.

- پس به هواداران قول می دهی که مثل زمان حضورت در تراکتور باشی و بازی کنی؟

آمده ام تا برای این تیم یک بازیکن خوب باشم.می خواهم روزهای بدی که در این تیم داشتم را جبران کنم.شک ندارم که قلعه نویی از من یک بازیکن خوب و آماده می سازد.با قلعه نویی به روزهای خوبم بازمی گردم.

- فکر می کنی بتوانی جای خالی بازیکنی مثل مجتبی جباری را در این تیم پر کنی؟

آمده ام جای خودم بازی کنم.قرار نیست جای بازیکنی بازی کنم.می خواهم برای استقلال جاسم کرار باشم.

- در یک مصاحبه عنوان کرده بودی که فتح الله زاده باعث شد تا در استقلال آن اتفاقات برایت رخ بدهد.آیا واقعا او را مسبب آن اتفاقات می دانی؟

به دروغ از قول من مصاحبه نوشته و عنوان کرده اند که فتح الله زاده مسبب اتفاقاتی بود که در استقلال برایم رخ داد.در صورتیکه من هیچ وقت این حرف ها را بیان نکردم.اتفاقا فتح الله زاده آن زمان خیلی هوایم را داشت.مشکل من بازیکن سالاری بود که در آن زمان در استقلال وجود داشت.این مسئله خیلی آزارم می داد و در نهایت هم باعث جدایی ام شد.

- حالا مطمئنی که در استقلال قلعه نویی با این مشکل مواجه نمی شوی؟

بله.قلعه نویی مربی ای نیست که اجازه بدهد در تیمش بازیکن سالاری باشد.به همین خاطر هم یک مربی موفق است و در هر تیمی که بوده افتخار کسب کرده است.اگر قرار بود تیمش را رها کند و بازیکن سالاری را در آن باب کند حالا همه از او به عنوان یک مربی بزرگ و کار بلد،یاد نمی کردند.چون ایشان سرمربی استقلال بود تصمیم گرفتم آبی پوش شوم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها