کد خبر: ۲۳۴۰۸۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۰     ۱۴ تير ۱۳۹۳
با شکسته شدن یکی از مهره های کمر فوق ستاره برزیلی جام جهانی فوتبال برای وی تمام شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، خطای وحشتناک زونیگا روی شماره 10 برزیل، انتقام تلخی از برزیلی ها برای شکست کلمبیا بود.

 

آخرین خبر از بیمارستان اصلی شهر فورتالزا، برای برزیلی ها بسیار مهیب و شوک آور است. طبق عکس های گرفته شده از کمر نیمار مشخص شده یکی از مهره های کمر وی شکسته است و ستاره اصلی سلسائو باید 6 هفته خانه نشین باشد.

 

به گفته لاسمار، پزشک تیم ملی برزیل یکی از مهره های کمر نیمار شکسته و او به مدت 4 تا 6 هفته از فوتبال دور خواهد بود.

 

روزنامه مارکا گزارش داد نیمار جونیور به دلیل شکستگی مهره کمر ادامه مسابقات جام جهانی را از دست داده است. این بازیکن اواخر بازی با کلمبیا مصدوم شد و حالا غیبت او در دو بازی آینده شدیدا مایه تاسف هواداران تیم ملی برزیل خواهد بود.

 

نیمار در حالی با چهار گل به کار خودش در اولین جام جهانی عمرش خاتمه داد که برزیلی‌ها روی درخشش او در دو گام انتهایی حساب ویژه‌ای باز کرده بودند، اما این بازیکن با مصدومیت بدهنگامش باید بقیه مسابقات جام بیستم را از خانه تماشا کند.

 

ال‌موندو دپورتیوو هم گزارش کرده مشکل از مهره شماره 3 نیمار است و حالا باید دید این صدمه‌دیدگی به منافع باشگاهی او هم لطمه می‌زند یا نه؟ در صورت جدی‌تر بودن این مصدومیت، شاید پروسه توافق با لیورپول بر سر انتقال سوارز هم تسریع شود.

 

سلسائو حالا باید بدون سیلوا و نیمار، به مصاف ژرمن های تا دندان مسلح بروند. آیا کابوس ماراکانا این بار در بلوهوریزونته و ورزشگاه مینیه رو تکرار خواهد شد؟!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها