کد خبر: ۲۳۳۸۰۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۱۱ تير ۱۳۹۳
سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس مي‌گويد هنوز جدايي خلعتبري از اين تيم قطعي نشده است اما مشکلات مالي مي‌تواند سبب جدايي اين بازيکن از جمع سرخپوشان شود.

 

به گزارش پایگاه 598، محمد پنجعلي در مورد جدايي خلعتبري از پرسپوليس، اظهار کرد: هنوز جدايي اين بازيکن از پرسپوليس قطعي نشده است. تا خلعتبري با جايي قرارداد نبسته و با باشگاه تسويه حساب نکرده نمي‌توان جدايي او را حتمي دانست.

به نقل از ايسنا، او در مورد علت اين جدايي نيز گفت: مشکلات مالي تنها دليل جدايي خلعتبري از پرسپوليس است. طلبي که از فصل گذشته باقي مانده حالا گريبانگير کل پرسپوليس و سبب اين اتفاقات شده است. خلعتبري يکي از بازيکنان درجه يک آسيا است و رفتن او قطعا به تيم ضربه مي‌زند. البته در صورت جدايي ما فکري براي جايگزين او نيز ‌کرده‌ايم و بازيکناني نيز مد نظر ما هستند.

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس در مورد وضعيت سه بازيکن ملي‌پوش اين تيم (حسيني، حقيقي و پولادي) نيز گفت: با اين بازيکنان نيز به صورت جدي در حال مذاکره هستيم. در اين ميان احتمال رفتن پولادي بيشتر از سايرين است. سيد جلال حسيني نيز در مورد برخي از مسائل اظهار ناراحتي مي‌کرد که تلاش کرديم او را راضي کنيم. وضعيت حقيقي نيز غير قابل پيش‌بيني است و احتمال رفتن او وجود دارد.

پنجعلي تصريح کرد: اولويت اصلي ما نگه داشتن اين بازيکنان است. اما مسائل مالي که در حال حاضر گريبانگير باشگاه است، سبب شده تا اين مشکلات براي ما به وجود بيايد. با مبلغ 18 ميليارد تومان که به عنوان سقف بودجه در نظر گرفته شده است، نمي‌توان تمام بازيکنان خوب را در تيم نگه داشت.

او اضافه کرد: البته عليرضا رحيمي نمي‌خواهد توپ را به زمين مديرعامل قبلي بيندازد. او تمام تلاش خود را مي‌کند تا مشکل اين بازيکنان را حل کند.

سرپرست تيم فوتبال باشگاه پرسپوليس در پايان خاطر نشان کرد: در اين فصل کار بسيار دشواري را در پيش داريم. با توجه به حضور پرسپوليس در جام باشگاه‌هاي آسيا بايد تيمي قوي را براي فصل بعد ببنديم که با توجه به اين مشکلات شايد شرايط بستن يک تيم خوب به وجود نيايد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها