کد خبر: ۲۳۳۷۰۸
زمان انتشار: ۲۳:۲۶     ۱۰ تير ۱۳۹۳
گل آرژانتین به سوئیس یادآور گل آرژانتین به ایران در انتهای بازی بود چه آن که بعد از هر دو گل ، تنها چند دقیقه محدود برای جبران وجود داشت که البته هیچ کدام جبران نشد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از در ادامه مسابقات جام جهانی 2014 برزیل ، دو تیم سوئیس و آرژانتین به مصاف هم رفتند.
در این دیدار ، هر چند آرژانتین بیش از سوئیس حمله کرد و دو برابر حریف توپ و زمین را در اختیار داشت اما تیم ملی سوئیس با رویکرد دفاعی در برابر آرژانتین نامدار مقاومت کرد و در عین حال ضد حملاتی هم را هم ترتیب داد که موثر نبودند. سوئیسی ها برنامه ویژه ای هم برای مهار لیونل مسی داشتند و در بیشتر دقایق بازی اجازه خودنمایی به این ستاره کم نظیر فوتبال ندادند.

دیدار در حالی که برزیلی های حاضر در ورزشگاه هم سوئیس را تشویق می کردند در وقت قانونی به پایان رسید. برزیلی ها امیدوار بودند با حذف آرژانتین یکی از رقبای بالقوه آنها در فینال از میان برداشته شود.

نیمه اول وقت اضافی نیز با درخشش های پرشمار دروازه بان سوئیس بدون گل سپری شد. در نمیه دوم وقت اضافی نیز تا لدقیقه 118 ، بازی همچنان بدون گل بود تا این که غفلت کوتاه سوئیسی ها از مسی فضا را برای نفوذ وی باز کرد و این باز مسی پاس گل داد تا رویای سوئیسی هایی که به ضربات پنالتی می اندیشدند، بر باد برود. گل آرژانتین به سوئیس یادآور گل آرژانتین به ایران در انتهای بازی بود چه آن که بعد از هر دو گل ، تنها چند دقیقه محدود برای جبران وجود داشت که البته هیچ کدام جبران نشد.
با این حال، یاران سوئیس ناامید نشدند و در دقیقه 120 بازی، با ضربه سر توپ را به تیر دروازه آرژانتین کوبیدند تا آه از نهاد مردم سوئیس بلند شود.

در آخرین ثانیه های بازی هم ، سوئیس صاحب یک ضربه آزاد در 17 متری دروازه آرژانتین شد که فایده ای نداشت و با سوت داور، قرمز پوشان سوئیس نقش بر زمین شدند و آبی آسمانی پوشان آرژانتین به هوا پریدند و حذف نشدن شان را بیش از صعودشان جشن گرفتند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها