کد خبر: ۲۳۳۴۴۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۰۹ تير ۱۳۹۳
يک روزنامه چاپ مادريد ادعا کرده است که کهکشاني‌ها با باواريايي‌‌ها براي خريد هافبک هجومي آلماني اين تيم به توافق رسيده‌اند.

 

به گزارش پایگاه 598 ،آخرين گزارش‌ها در رسانه‌هاي اسپانيا حکايت از آن دارد که تيم فوتبال رئال مادريد براي جذب توني کروس، هافبک تيم بايرن مونيخ با اين تيم به توافق رسيده است.

به نقل از تسنيم، در اين ميان نشريه مارکا چاپ مادريد ادعا کرده است که کروس با قراردادي به ارزش 25 تا 30 ميليون يورو آليانتس آره‌نا را به مقصد سانتياگوبرنابئو ترک خواهد کرد و با کهکشاني‌ها قراردادي پنج ساله مي‌بندد که به ازاي هر فصل آن پنج ميليون يورو حقوق مي‌گيرد.

قرارداد فعلي کروس با بايرن مونيخ تنها يک سال ديگر اعتبار دارد و تاکنون اقدامي از سوي باواريايي‌ها براي تمديد آن صورت نگرفته است. نشريه مارکا اما اعلام کرده است که اين آخرين فصل حضور کروس در بايرن مونيخ است، چرا که اين تيم با انتقال او به مادريد موافقت کرده است و پس از بازگشت تيم ملي آلمان از جام جهاني برزيل مراحل نهايي پيوستن اين هافبک 24 ساله به قهرمان ليگ قهرمانان فصل گذشته صورت خواهد گرفت.

کروس در حال حاضر به همراه تيم ملي آلمان در حال آماده کردن خود براي مصاف با الجزاير در مرحله يک هشتم نهايي جام جهاني 2014 است.



 

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها