کد خبر: ۲۳۳۳۲۰
زمان انتشار: ۲۱:۵۶     ۰۸ تير ۱۳۹۳
به گزارش 598،هیاهوی جام جهانی تمام شد و تیم‌ملی به ایران برگشت تا از امروز دوباره هیاهوی لیگ برتر و یارگیری تیم‌ها برای حضور مقتدرانه در این عرصه جدی شود.

البته فصل نقل و انتقالات مدت‌هاست که آغاز شده اما باتوجه به بازگشت ملی‌پوشان، مرغوب‌ترین اجناس تازه به بازار رسیده‌اند و کورس برای به چنگ آوردن آنها بدون شک حال و هوای دیگری به ایام نقل و انتقالات می‌دهد.
تکلیف یکسری از ملی‌پوشان که مشخص است. آنها قطعاً در خارج از ایران خواهند بود. از دانیال داوری، مهرداد بیت‌آشور و اشکان دژاگه گرفته تا علیرضا جهانبخش، رضا قوچان‌نژاد و… بازیکنان دیگری هم هستند که به احتمال زیاد لژیونر می‌شوند. مهره‌هایی همچون پولادی، حاج‌صفی، انصاری‌فرد و…

اما در این میان گروهی از ملی‌پوشان بین ماندن و رفتن سبک و سنگین می‌کنند. آنها در انتظار دریافت پیشنهادات سنگین از تیم‌های عربی هستند اما در عین حال مدعی‌اند اگر از تیم‌های داخلی هم پیشنهادات خوبی برسد، ماندگار می‌شوند. در این میان شرایط استقلال حساس‌تر از سایر تیم‌هاست. این تیم با وجود 4 ملی‌پوش فصل قبل عنوانی بهتر از پنجمی کسب نکرد و حالا امیر قلعه‌نویی عزم خودش را جزم کرده تا بتواند با حفظ آنها و تقویت تیم، ناکامی فصل قبل را جبران کند. این مسئله بعد از جدایی رحمتی بیشتر احساس می‌شود.

خداحافظی آندو و خسرو

مذاکره با ملی‌پوشان استقلال از امروز شروع شده (در واقع باید بگوییم از امروز جدی شده) اما مسئله اصلی تأکید آندرانیک تیموریان مبنی بر جدایی است. هافبک دفاعی استقلال صراحتاً حرف از رفتن می‌زند و مدعی پیوستن به تیم‌های عربی است. از سوی دیگر خسرو حیدری هم قبل از جام جهانی به استقلالی‌ها پیغام داده بود که دنبال جانشین باشند چون قصد جدایی دارد. حکایت امیرحسین صادقی نیز حالا متفاوت از قبل شده است. کسی فکر نمی‌کرد او در جام جهانی جزو مردان خوب ما باشد. بعید نیست که اگر پیشنهاد خارجی برایش بیاید فیلش یاد هندوستان کند بنابراین فقط هاشم بیک‌زاده می‌ماند که به احتمال زیاد در استقلال ماندگار می‌شود.

خوشحالی قلعه‌نویی

منصور پورحیدری دیروز از عزم باشگاه برای حفظ همه ملی‌پوشان خبر داد و امیر قلعه‌نویی هم خوشحال است که با حفظ آنها و البته جذب چند مهره بزرگ دیگر موجب فراموش شدن هیاهوی جدایی مهدی رحمتی شود البته مشکل سرمربی استقلال اینجاست که فعلاً فقط در کوچه او عروسی و بزن و بکوب است اما هنوز در کوچه ملی‌پوشان خبری نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها