کد خبر: ۲۳۳۰۱
زمان انتشار: ۱۸:۲۷     ۲۴ مهر ۱۳۹۰
بهنوش بختیاری طی یک مصاحبه اعلام کرد که به هیچ وجه از حضورش در فیلم اخراجی‌ها ناراحت نیست و عذرخواهی نخواهد کرد؛ چرا که هنگام پذیرش نقش خود در فیلم از عقل سلیم برخوردار بوده و با منطق و اندیشه فیلمنامه را قبول کرده است.
به گزارش 598 به نقل از خبرگزاري دانشجو؛ سايت‌هاي ضد انقلاب كه همواره با جنجال‌سازي‌هاي خبري سعي در پياده كردن سناريوهاي مختلف دارند، در جديدترين اقدام خود با فشار رسانه‌اي بر روي بازيگران فيلم اخراجي‌هاي 3 از آنها مي‌خواهند كه جهت تمسخر سران فتنه سبز در اين فيلم عذرخواهي كنند، اما با همه اين شانتاژهاي خبري بازيگران اين فيلم تاكنون از اين كار امتناع كرده اند.
 
از اين ميان بهنوش بختیاری طی یک مصاحبه اعلام کرد که به هیچ وجه از حضورش در فیلم اخراجی ها ناراحت نیست و عذرخواهی نخواهد کرد؛ چرا که هنگام پذیرش نقش خود در اين فیلم، از عقل سلیم برخوردار بوده و با منطق و اندیشه فیلمنامه را قبول کرده است.

با اين اظهارنظر بختياري، موجي از فشارها و حمله رسانه‌اي در سايت ضد انقلاب بالاترين كه سلطنت طلبان و منافقين در آن حضور موثر دارند، عليه اين بازيگر به راه افتاده است.

در حالي اين سايت ها طرح عذرخواهي بازيگران فيلم اخراجي‌هاي 3 را كليد زدند كه اين فيلم به عنوان يكي از پرفروش ترين فيلم‌هاي سينماي ايران مطرح است و در نظر سنجی‌هاي انجام شده نظير نظرسنجي برنامه «پارک ملت»، فیلم اخراجی‌ها، بالاترین رتبه را به دست آورده است و فیلم های آژانس شیشه ای، مادر، طلا و مس و جدایی نادر از سیمین، به ترتیب در رتبه های دوم تا پنجم ایستادند.

حال بايد از اين سايت هاي ضد انقلاب پرسيد كه بازيگران فيلم اخراجي‌ها از كدام مردم بايد عذرخواهي كنند؛ مردمي كه در نظرسنجي‌ها بيشترين راي را به فيلم اخراجي‌ها داده‌اند يا مردمي كه اصلا ماهيت خارجي ندارند و سايت‌هاي ضد انقلاب آنها را در مخيله‌شان ساخته‌اند.
 
اما در پس اين جنجال‌سازي خبري مسئله‌اي كه بيش از هر چيز مطرح ‌مي‌شود، بي اعتباري سران فتنه در ميان مردم است كه همين موضوع سبب خشم و نگراني‌ رسانه‌هاي ضد انقلاب را پس از تحقير هر چه بيشتر فرقه سبز به دنبال داشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
يك ايراني مسلمان!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۵ - ۲۴ مهر ۱۳۹۰
۳
۲
سلام
من يكي از افرادي بودم كه بهسينما رفتم و اين فيلم را تماشا كردم
بايد عرض كنم جاي عذر خواهي نيست ولي كار درستي هم نبود كه جناب ده نمكي اين طور گروهي را به تمسخر بگيرند!
من در عجبم از اين كه! اصلا چه طور مجوز ساخت چنين فيلمي داده شده ؟
ايا اگر كسي جز ده نمكي بود! چنين مجوزي را در يافت ميكرد؟!
خدايا اخر و عاقبت ايرانم را ختم به خير كن!
پاسخ
مبارز بلاگ
UNITED STATES
۲۰:۵۲ - ۲۴ مهر ۱۳۹۰
۱
۳
سلام،
اینکه هویت باطنی و افکار کج گروهی با زبان طنز بیان می شود چه اشکالی دارد؟به فتنه گران که رسید عنوانش از طنز به تمسخر تغییر کرد؟ عجب از این همه عناد.
یا حق
پاسخ
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۰ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۱
۰
جناب مبارز بلاگ من حامی فتنه گران نیستم ولی کار جناب ده نمکی هم درست نبود راست می گوید جناب یک ایرانی مسلمان که اگر کسی جز ده نمکی بود می توانست مجوز بگیرد؟
پاسخ
ناشناس
LEBANON
۱۲:۵۳ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
آقای ده نمکی اجازه نداشت فرد یا گروهی را با این صحنه ها مسخره کند. یا آوردن الفاظ رکیک در قالب کلمات تغییر یافته مثل کیسه کش! واقعا ما از نظر شرع اجازه چنین رفتارهایی داریم؟ ضمن اینکه مگر نامزدی که استاد دانشگاه است شباهتی به واقعیت بیرونی دارد؟ وی ثابت کرد که آمده تا رنگی دیگر به رنگهای موجود اضافه کند آنهم رنگی پر رنگ تر و عجیب! و آرمان انقلاب و اسلام برایش مهم نیست. خیلی متاسفم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها