کد خبر: ۲۳۲۶۵۹
زمان انتشار: ۲۲:۵۱     ۰۴ تير ۱۳۹۳
به گزارش 598 به نقل از فارس، مهدی مهدوی‌کیا بعد از شکست ایران مقابل بوسنی در مرحله گروهی جام جهانی گفت: قبل از جام گفتم این بازی خیلی سخت است. امروز در بخش دفاع که خیلی خوب بودیم دچار مشکل شدیم. با توجه به شرایطی که داشتیم معلوم شد روی کار گلزنی کار نکردیم. شاید اگر مقابل آرژانتین هم زود گل می‌خوردیم دچار مشکل می‌شدیم. امروز وقتی گل خوردیم فقط جلو می آمدیم و دچار مشکل می‌شدیم. وقتی گل زدیم خوشحال شدیم اما در بدترین زمان ممکن و بلافاصله بعد از گلی که زدیم دروازه ما باز شد.

وی افزود: جام بدی برای ایران نبود. در دفاع خیلی خوب بودیم اما در بخش حمله حضور خوبی نداشتیم.

مهدوی‌کیا در مورد عملکرد خوب بوسنی و شکست این تیم به کمک داور مقابل نیجریه گفت: به نظر من بوسنی خیلی تیم شایسته‌تری نسبت به نیجریه بود. این تیم خیلی خوب کار کرد. نباید ناراحت باشیم نام های بزرگی در دنیا از جام کنار رفتند.

کارشناس فوتبال ایران در ادامه تأکید کرد: بازی با نیجریه گل نخوردیم. مقابل آرژانتین در دقایق پایانی گل خوردیم. ما در حال بررسی وضعیت بوسنی در نیمه اول بودیم اما بد موقعی گل خوردیم. گل دوم روی اشتباهات دفاعی خودمان بود. بازیکنی به ما گل زد که در لیگ برتر سالی 20 گل می زند البته توپ هم بد جایی رفت.

مهدوی‌کیا در مورد تعویض های ایران اظهارداشت: شاید می‌توانستیم جای بیرون آوردن شجاعی و ورود حیدری به زمین او را به جای منتظری وارد زمین می‌کردیم. ما در حمله بی هدف بودیم و نمی‌توانستیم یکدیگر را خوب پیدا کنیم. مثلث نمی‌ساختیم و یک - دو نمی‌کردیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها