کد خبر: ۲۳۲۳۹۲
زمان انتشار: ۲۱:۳۰     ۰۳ تير ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 ، این روزها وقتی اقبال عمومی نسبت به حضور کارلوس کی روش را مشاهده می‌کنیم، ناخودآگاه به یاد شرایط پس از شکست مقابل لبنان می‌افتیم.

ماجرایی که به این زودی‌ها از خاطر اهالی فوتبال پاک نخواهد شد. بعد از آن بازی، کفاشیان می‌خواست کی روش را به خاطر انتقادات از تیم‌ملی برکنار کند. او حتی می‌توانست با یک توافق صوری، تنها 20 درصد از مبلغ باقی‌مانده از قرارداد کی روش را بدهد و او را اخراج کند. اتفاقاً همه چیز مهیا بود و هیچ‌کس از کفاشیان ایراد نمی‌گرفت.

او که به صورت عجیبی، علاقه به اخراج مربیان داشت (از دایی تا قطبی) می‌توانست باز هم با اخراج کی روش در آن شرایط، صندلی‌‌اش را محکم‌تر از قبل حفظ کند اما در همان زمان، دکتر دادکان مصاحبه تندی علیه سیاست‌های فدراسیون انجام داد و گفت: «به جای برداشتن بار از روی دوش سرمربی تیم‌ملی و قبول مسئولیت شکست، می‌خواهید کی روش را اخراج کنید؟» این مصاحبه، زنگ خطری شد تا کفاشیان نسبت به اخراج کی روش دودل شود. ماه‌ها گذشت و پس از اینکه تیم‌ملی به جام‌جهانی‌ صعود کرد، کفاشیان با دادکان تماس تلفنی برقرار کرد و گفت: ممنونم که آن زمان ذهن ما را روشن کردی و گرنه تصمیم داشتیم کی روش را برکنار کنیم و یک مربی ایرانی را به جای او روی نیمکت تیم‌ملی بنشانیم!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها