کد خبر: ۲۳۱۲۰۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
در حالی که شایعه شده بود نکونام می‌خواهد با رحمان احمدی به استقلال بیاید، حالا که رحمتی به پیکان رفته این خبر شنیده می‌شود که نکونام و حقیقی در صورت نداشتن پیشنهاد اروپایی، استقلالی می‌شوند!

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، در پی مصاحبه نسبتا تند رحمتی علیه بهرام افشارزاده و مسئولین باشگاه استقلال و جدایی رحمتی از مجموعه آبی، مسئولین استقلال تصمیم گرفتند مذاکرات خود با علیرضا حقیقی دروازه بان شماره یک تیم ملی در جام جهانی را جدی تر دنبال کنند.

 

چند روز قبل وقتی رحمتی پیغام داده بود اگر بابازاده برگردد، او هم در استقلال می‌ماند، قلعه‌نویی جواب داده بود شرط و شروط رحمتی را نمی‌پذیرد و ترجیح می‌دهد حقیقی را به خدمت بگیرد.

 

بر همین اساس بعد از جدایی قطعی رحمتی، قلعه‌نویی خواهان مذاکره جدی با حقیقی شد و شنیدیم علیرضا حقیقی هم تلویحا به استقلالی ها جواب مثبت داده است.

 

البته ظاهرا دروازه بان تیم ملی عنوان کرده در صورتی که لژیونر نشود آن گاه به جمع استقلالی ها خواهد پیوست. گفته می شود یک تیم روسی خواهان علیرضا حقیقی است.

 

یكی از نزدیكان باشگاه استقلال با تایید این خبر گفت: «علیرضا حقیقی گزینه اصلی قلعه‌نویی است اما حال كه حقیقی در جام‌جهانی درخشیده، احتمال دارد از باشگاه‌های اروپایی پیشنهاد داشته باشد و به استقلال نیاید. البته انگار پدر حقیقی به قلعه‌نویی قول داده این دروازه‌بان اگر پیشنهاد اروپایی نداشته باشد، قطعاً استقلالی می‌شود.»

 

در اردوی تیم‌ملی این شایعه پیچیده که کدورت میان قلعه‌نویی و نکونام هم برطرف شده و احتمالا جواد نکونام و حقیقی بعد از جام جهانی استقلالی می‌شوند.

 

گفتنی است مسئولان فدراسیون پس از شنیدن خبر مذاکره برخی واسطه‌های ایرانی با حقیقی ناراحتی خود را ابراز کرده و آن را باعث به هم خوردن تمرکز این دروازه‌بان در آستانه دیدار با آرژانتین دانستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها