کد خبر: ۲۳۰۹۰۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
مهاجم جدید پرسپولیس گفت: «پيشنهاد استقلال دقيقا مشابه پرسپوليس بود حتي مبلغ قراردادي که هر دو باشگاه پيشنهاد دادند يکي بود اما من پرسپوليس را انتخاب کردم چون از کودکي عاشق اين تيم بودم.»

به گزارش پايگاه 598 به نقل از روزنامه نود ، رضا نوروزي يکي از خريدهاي پر سر و صداي دايي و پرسپوليس بود. مهاجم فصل گذشته نفت که سرانجام به سختي جواز خروج از اين باشگاه را گرفت تا لباس‌ پرسپوليس را بر تن کند. نوروزي که از استقلال نيز پيشنهاد داشت در خصوص چگونگي حضورش در پرسپوليس اظهارات زیر را بیان کرد:

 

* چطور شد به رغم قراردادي 6 ماهه که با نفت داشتي اين باشگاه قيد تو را زد؟

- شش ماه قرارداد باقي‌مانده ام با نفت سوءتفاهم هم بود؟ از سازمان ليگ استعلام گرفتيم و مشخص شد قراردادم با نفتي‌ها تمام شده است در نتيجه سازمان ليگ بنده را بازيکن آزاد اعلام کرد و مشکلم براي عقد قرارداد فصل آينده حل شد.

 

* حالا چرا پرسپوليس؟ چون از استقلال هم پيشنهاد داشتي؟

- باور کنيد پيشنهاد استقلال دقيقا مشابه پرسپوليس بود حتي مبلغ قراردادي که هر دو باشگاه پيشنهاد دادند يکي بود اما من پرسپوليس را انتخاب کردم چون از کودکي عاشق اين تيم بودم.

 

* اما هر کس به عضويت اين دو تيم درمي‌آيد ادعا مي کند از بچگي طرفدار يکي از اين دو تيم بوده؟

- لااقل در مورد من اين حرف را بپذيريد که واقعا از کودکي عاشق پرسپوليس بودم.

 

* براي حضور در پرسپوليس چقدر فکر کردي؟

- وقتي پيشنهاد اين تيم را شنيدم حتي يک لحظه هم درنگ نکردم چون فکر مي کنم پرسپوليس مي‌تواند سکوي پرتابم باشد.

 

* پرسپوليس مهاجمان با تجربه و اسمي دارد، با حضور آنها به مشکل برنمي‌خوري؟

- اگر قرار بود از رقابت‌ بترسم از نفت تکان نمي‌خوردم در اين تيم صاحب جايگاه خودم بودم و آنقدر اعتبار داشتم که با چند بازي ضعيف حتي کسي نگاه چپ هم به من نکند ولي آمدم و پرسپوليس را انتخاب کردم تا يک چالش بزرگ پيش روي آينده کاري‌ام باشد و خودم را دوباره محک بزنم تا حداقل مديون خودم نباشم در اين راه هم هر چه رقباي پرقدرت‌تري داشته باشم خوشحال‌تر خواهم بود.

 

* به آقاي گلي فکر مي‌کني؟

- من يک گلزن حرفه اي هستم که با هر شرايط و سيستمي گلزني کرده‌ام؟ اگر اغراق نباشد طبعا مثل هر مهاجم ديگري به آقاي گلي هم فکر مي‌کنم اما در اين مورد قولي نمي‌دهم و منتظر آينده مي‌مانم.

 

* از کي کارت را شروع مي‌کني؟

- تا به حال با مشکل مصدوميت روبه رو بودم ولي فکر مي‌کنم ظرف دو سه روز آينده آماده تمرين شوم و کارم را به صورت جدي در پرسپوليس آغاز کنم. اميدوارم فصل خوبي پيش رو داشته باشم و از پوشيدن پيراهن تيم محبوبم لذت ببرم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها