کد خبر: ۲۳۰۵۸۴
زمان انتشار: ۲۲:۲۱     ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
هافبک دفاعی ملی‌پوش پرسپولیسی‌ها از بدقولی مسئولان باشگاه ابراز ناراحتی کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، رضا حقیقی هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس که یک خودروی بدون سند از زمان مدیریت قبلی به او داده شده پس از جلسات متوالی با مسئولان باشگاه به او قول داده شد که مشکل او حل می‌شود اما با وجود اینکه حقیقی این پول را برای اینکه ممنوع‌الخروج نشود پرداخت کرد، اما قرار بود این مبلغ تا شب گذشته به او داده شود ولی مسئولان باشگاه در این خصوص بدقولی کردند و هافبک سرخپوشان از این موضوع شدیدا ناراحت است.

همچنین یک پیشنهاد از یک تیم اصفهانی به هافبک پرسپولیس رسیده و قرار است طبق صحبت‌هایی که برخی واسطه‌ها با او کردند پس از جام جهانی او درباره این پیشنهاد جواب قطعی را بدهد.

*مهاجم و فیزیوتراپ پرسپولیس بالاخره به اردبیل رسیدند/ برنامه‌های ویژه سرخپوشان برای دیدن بازی تیم ملی

در خبری دیگر از پرسپولیس هادی نوروزی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که به مدت نیم فصل به تیم نفت رفته بود اما با نظر دایی به جمع سرخپوشان بازگشت، بالاخره ساعت 21 و 30 دقیقه امروز همراه با علیپور فیزیوتراپ پرسپولیس که به خاطر برخی از مشکلات چند روزی را از دایی مرخصی گرفته بود در اردوی اردبیل به سرخپوشان اضافه شدند.

همچنین بازیکنان پرسپولیس در گروه‌های 6 و 7 نفره قرار است امشب با توجه به اینکه تمرینات فردا صبح نیز تعطیل است، بازی تیم ملی مقابل نیجریه را تماشا کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها