کد خبر: ۲۳۰۳۵۵
زمان انتشار: ۱۰:۱۱     ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
سرمربی اسبق تیم ملی امید ایران گفت: «نبود بازیکن هایی مثل پیام صادقیان و محمدرضا خلعتبری باعث می شود تیم دچار استرس شود.»

به گزارش پايگاه 598 به نقل از پانا ، ابراهیم قاسم پور شرایط تیم ملی در آستانه بازی با نیجریه این دیدار را اینگونه تشریح کرد: «نتایج به دست آمده در بازی های دوستانه ما به استثنای بازی آخر خوب نبود و در کل سطح بازی های تدارکاتی ضعیف بود. نیجریه تیمی است که تجربه بیشتری نسبت به ما دارد و فوتبال قدرتی ارائه می دهد. تاریخ نشان داده است فوتبال ایران مقابل تیم هایی که بازی قدرتی انجام می دهند همیشه مشکل داشته است و نتوانسته بازی خودش را ارائه دهد.»

 

وی درباره سیستم بازی تیم ملی ایران گفت: «ما باید در هر سه دیدار بسته بازی کنیم و تمرکزمان روی ضد حمله باشد. نباید خودمان را گول بزنیم سطح فوتبال ایران پایین تر از تیم های همگروه است. همین تیم نیجریه چند بازیکن در لیگ های اروپایی دارد، یا برای مثال بعضی می گویند ما تا الان به بوسنی نباخته ایم اما تیم فعلی بوسنی با قبل فرق دارد.»

 

قاسم پور درباره دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در این بازی اینگونه اظهار نظر کرد: «ما نزدیک تیم نیستیم و از شرایط گلرها آگاهی نداریم، در این زمینه کی روش بهترین تصمیم را می تواند بگیرد.»

 

سرمربی اسبق تیم ملی امید درباره پیش بینی اش از بازی گفت: «فوتبال قابل پیش بینی نیست، همانطور که کسی فکر نمی کرد هلند 5 گل به اسپانیا بزند یا کاستاریکا به آن شکل اروگوئه را شکست دهد. ما بازیکن طراح در ترکیب نداریم و خوش بینانه ترین نتیجه مساوی است.»

 

وی ادامه داد: «دیگر زمان بزن زیرش گذشته و حمله کردن از خط دفاع شروع می شود اما مشکل ما این است که بازیکنی نداریم که قوچان نژاد را خوب تغذیه کند و این هنر او بوده که با کمترین فرصت ها این تعداد گل برای ما زده است. نبود بازیکن هایی مثل پیام صادقیان و محمدرضا خلعتبری باعث می شود تیم دچار استرس شود و به بازی از کنار رو بیاورد و به همان فوتبال قدیمی ایران برگردد. کی روش را به فوتبال ایران آوردند که تغییر ایجاد کند اما هیچ خبری از تغییر در تیم ملی نیست.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها