کد خبر: ۲۲۹۸۶۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال استقلال که روزهای خوبی را پشت سر نگذاشت گفت: «دوست دارم در فصل آینده ثابت کنم که بازیکن بی‌کیفیتی نیستم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم ، مهرداد اولادی در مورد وضعیتش برای فصل آینده عنوان کرد: «دو، سه تیم با من برای فصل آینده مذاکره کرده اند ولی خیلی از تیم ها با توجه به اینکه یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارم، برای جذب من پیش قدم نشدند.»

 

وی اضافه کرد: «در واقع باید گفت که هنوز وضعیتم مشخص نیست و مسئولان استقلال هم صحبتی با من نداشتند. با توجه به اینکه یک سال دیگر قرارداد دارم هر تیمی که مرا می‌ خواهد باید با استقلال مذاکره کند.»

 

اولادی در پاسخ به این سوال که آیا دوست داری در استقلال بمانی گفت: «در هر تیمی که بودم در ترکیب ثابت قرار داشتم و این را در پرسپولیس، لیگ امارات و ملوان ثابت کردم. در نفت تهران هم با توجه به اینکه با رضا نوروزی هم پست بودم یکی در میان بازی می‌ کردم.»

 

این بازیکن اظهار داشت: «سال قبل بدشانسی های زیادی آوردم و چیزی که می‌ خواستم اتفاق نیفتاد. نمی‌ دانم شرایطم در استقلال چگونه خواهد شد ولی دوست دارم ثابت کنم که بازیکن بی کیفیتی نیستم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها