کد خبر: ۲۲۹۶۴۰
زمان انتشار: ۲۰:۲۶     ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس همایش «بررسی نقش احزاب در تبیین گفتمان اعتدال» که از سوی حزب اصلاح‌طلب همبستگی ظهر امروز پنج‌شنبه 22 خرداد در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

* در حالی که زمان آغاز این همایش ساعت 8:30 دقیقه اعلام شده بود که این همایش با یک ساعت تأخیر برگزار شد.

* مختاباد عضو شورای شهر تهران که به عنوان یک چهره سیاسی به این همایش دعوت شده بود، در میانه برنامه با رفتن بر روی سن شروع به خواندن ترانه‌ای کرد که با تشویق حضار نیز همراه شد.

* حضور وزرای دولت خاتمی، موسوی لاری، مسجدجامعی و افراد نزدیک به هاشمی رفسنجانی مانند قدرت‌‌الله علیخانی از نکات قابل توجه این برنامه بود. اکثر آنها به نقد عملکرد دولت روحانی پرداخته و از او خواستند به مطالبات پایگاه رأی خود توجه کند.

* همزمانی همایش حزب همبستگی با همایش انتظار امید موجب غیبت برخی از مهمانان برنامه شد که این امر با عذرخواهی دبیرکل حزب همبستگی همراه بود، از غایبان اصلی این برنامه محمد شریعتمداری معاون رئیس جمهور بود که به دلیل ترافیک همایش‌های 24 خرداد، علیرغم وعده قبلی‌اش برای سخنرانی در این همایش حضور نیافت و نتوانست به بررسی نقش احزاب در تبیین گفتمان اعتدال بپردازد.

* ابراهیم اصغرزاده فعال سیاسی اصلاح‌طلب که پیش از این در اظهارات جالب توجهی خواستار عذرخواهی از ماجرای لانه جاسوسی شده بود در این همایش با اشاره به عملکرد دولت از روحانی خواست حالا که گفتمان ندارد، به گفتمان اصلاح طلبان توجه کند.

* احمد مسجد جامعی رئیس شورای شهر تهران نیز در این همایش در سخنان خود از شنیده شدن تمام صدای مخالفین حمایت کرد و گفت در شورای شهر این یک مسئله جدی است.

وی در واکنش به علت اخراج الهه راستگو از احزاب اصلاح‌طلب بخاطر حمایت از قالیباف را امری غلط دانست و گفت برخورد با وی کار اشتباهی بوده است.

* در این همایش روزنامه تعادل به طور رایگان نیز توزیع شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها