کد خبر: ۲۲۹۵۰۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۹     ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
بازیکن تیم فوتبال پیکان تهران گفت: «اگر به فجر گل نمی زدم باز هم کارتم جعلی بود؟!»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایران ورزشی، جعلی بودن کارت پایان خدمت سعید حلافی بازیکن پیکان تایید شد! بعد از بازی پلی‌آف و در حالی که مسئولان و بازیکنان پیکان هنوز در شادی این برد شیرین بودند یک خبر صعود این تیم را تحت تاثیر قرار داد! خبر این بود: «کارت پایان خدمت حلافی جعلی است»

 

بعد از آن قرار شد تا کمیته انضباطی از نظام وظیفه استعلام بگیرد و در نهایت صحت و سقم ماجرا مشخص شود. مدت‌ها از این ماجرا گذشت تا اینکه روز گذشته رسانه ها اعلام کردند جعلی بودن کارت پایان خدمت حلافی تایید شده! اما با تایید جعلی بودن کارت واکنش حلافی چیست؟

 

این بازیکن در حالی که از خبر منتشر شده به شدت شاکی است سعی می‌کند بی گناه بودن خود را ثابت کند. بهتر است بقیه ماجرا را از زبان خود حلافی بشنوید...

 

* جعلی بودن کارت پایان خدمتت اینطور که گفته می‌شود اثبات شده!

- همه این ادعا‌ها شیطنت است!

 

* از طرف چه کسی؟

- از جانب افرادی که نمی‌خواستند پیکان لیگ برتری شود!

 

* مگر چنین چیزی می‌شود!

- من دوبار زیر نظر پزشکان نظام وظیفه آزمایش دادم آنها تایید کردند که من مشکل دارم. اگر بخواهند به زور مرا محروم کنند شک نکنید که خیلی چیزها را افشا می‌کنم و نمی‌گذارم همینطوری حذفم کنند.

 

* چه حرف‌هایی؟ چه چیزهایی را افشا می‌کنی؟

- طی این چند وقت اخیر آرامش مرا به هم زدند! از شما می‌پرسم چرا این بحث را حالا مطرح می‌کنند؟ حالا که من به فجرسپاسی گل زدم! یعنی اگر فجری‌ها به لیگ برتر صعود می‌کردند باز هم این بحث را وسط می‌کشیدند؟

 

* اگر مشکل جسمانی داشتی و کارت پایان خدمت گرفتی پس چرا فوتبال بازی می‌کنی؟!

- شما اطلاعات نداری! من می‌توانم با مشکلی که دارم فوتبال بازی کنم اما نمی‌توانستم سرباز شوم. نمی‌دانم چرا این قدر در این فوتبال مرا اذیت می‌کنند؟! پارسال در داماش خیلی اذیت شدم امسال هم اینطوری آرامش مرا به هم می‌زنند. من یک سال دیگر با پیکان قرارداد بستم اما می‌خواهند در سن 24 سالگی اینطور مرا از فوتبال کنار بگذارند! این سوال را از شما دارم چرا فقط من؟

 

* یعنی چه؟ تو کارت پایان خدمتت را جعل کردی پس به سراغ چه کسی بروند؟

- اشتباه نکنید در فدراسیون نام 50 بازیکن است که کارت پایان خدمت را جعل کردند. حتی نام ملی‌پوشان هم در آن لیست هست، آن وقت فقط اسم مرا می‌آورند در حالی که من از طریق قانونی کارت معافیتم را گرفتم. به راحتی آبروی من را در رسانه‌ها می‌برند!

 

* تو می‌دانی بازیکنانی که کارتشان را جعل کردن چه کسانی بودند؟

- من که نباید اسم آنها را بگویم . حرف من این است که چرا با آبروی من بازی می‌کنند؟!

 

* حالا قصد داری چه کار کنی؟

- گفتم اگر بخواهند آبروی مرا ببرند حرف‌هایی می‌زنم که خیلی‌ها دیگر نتوانند در این فوتبال بمانند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها