کد خبر: ۲۲۸۹۲۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال نفت تهران مذاکرات جدی‌اش را با باشگاه پرسپولیس آغاز کرده و این احتمال وجود دارد که در یکی دو روز آینده با این باشگاه به توافق برسد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، علی دایی قبل از اینکه به اروپا سفر كند، دو بار با رضا نوروزی به صورت تلفنی صحبت کرد که طی آن مهاجم فصل گذشته نفت تهران به سرمربی پرسپولیس قول داد سال آینده پیراهن این باشگاه را برتن کند.

 

حتی نوروزی به باشگاه پرسپولیس رفت و تا آستانه امضای قرارداد پیش رفت ولی ادعای مسئولان نفت تهران درباره داشتن قرارداد این بازیكن و درخواست پول رضایتنامه از سرخپوشان، باعث توقف مذاكرات طرفین شد.

 

در همین راستا پس از اینكه دو روز پیش مسئول نقل‌وانتقالات سازمان لیگ اعلام کرد که نوروزی بازیکن آزاد است، مذاکراتی بین این بازیكن و باشگاه پرسپولیس صورت گرفته و حالا او در آستانه پوشیدن پیراهن این تیم است.

 

مسئولان باشگاه پرسپولیس با مدیربرنامه‌های نوروزی مذاکره کردند و این بازیکن قرار است تا 48 ساعت آینده پس از روشن شدن تکلیفش با نفت پای عقد قرارداد با قرمزپوشان بنشیند.

 

این در شرایطی است که رضا نوروزی چند روزی سکوت است و حاضر به مصاحبه نیست اما به احتمال فراوان به زودی قراردادش را با پرسپولیس امضا خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها