کد خبر: ۲۲۸۹۰۶
زمان انتشار: ۱۰:۵۲     ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
انصاری فرد بازیکن بسیار خوبی است و حضورش به تیم ما کمک می کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از آی اسپورت ، روزی که محمد عباس زاده از سوی دایی برای عقد قرارداد با پرسپولیس فراخوانده شد کسی فکرش را نمی کرد که او بتواند در ترکیب سرخپوشان فرصتی برای خودنمایی پیدا کند اما این بازیکن جوان توانست انتظار کادرفنی و هواداران را برآورده کند و در ترکیب پرسپولیس بدرخشد. حالا عباس زاده یکی از مردان اصلی دایی برای خط حمله تیمش در فصل آینده است. او درباره شرایط کنونی پرسپولیس به آی اسپورت می گوید: «خوشبختانه اکثر بازیکنان ماندنی شده اند. امیدوارم بهترین نفرات جذب پرسپولیس شوند و نفرات ملی پوش هم بمانند تا با ترکیب کامل لیگ چهاردهم را آغاز کنیم.»

او ادامه می دهد: «امسال سال سختی داریم. باید در 3 جام حضوری مقتدرانه داشته باشیم. قطعا همه بازیکنان اهمیت موضوع را درک می کنند و می دانند که باید تلاش کنیم تا به اهدافی که داریم، دست پیدا کنیم. بی تردید هواداران برای سال آینده از ما جام می خواهند و باید نهایت کوشش خودرا برای رسیدن به این مهم انجام دهیم.»

مهاجم پرسپولیس درباره وضعیت خودش عنوان می کند: «ابتدا باید از علی دایی تشکر کنم که فصل قبل به من اعتماد کرد و توانستم چند گل حساس بزنم. امیدوارم در سال آینده نیز بتوانم برای پرسپولیس خوب بازی کنم و هواداران راضی شوند. »

عباس زاده درباره احتمال حضور کریم انصاری فرد در پرسپولیس می افزاید: «انصاری فرد بازیکن بسیار خوبی است و حضورش به تیم ما کمک می کند. من از حضور او استقبال می کنم. هیچ وقت از رقابت نترسیدم و هر بازیکنی بیاید سعی خودم را می کنم تا بتوانم در ترکیب اصلی قرار بگیرم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها