کد خبر: ۲۲۸۵۹۲
زمان انتشار: ۰۸:۵۳     ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
عامیدرور:
مشاور سابق امنیت داخلی رژیم‌صهیونیستی روز یکشنبه با تکرار ادعاهای این رژیم علیه ایران، گفت اسرائیل باید برای اقدام نظامی یکجانبه علیه ایران، آماده باشد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «یاکوف عامیدرور» مشاور سابق امنیت داخلی نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی روز یکشنبه با بیان این ادعا که گروه 1+5 «تقریبا آماده است تا هر توافقی با ایران را بپذیرد»، گفت اسرائیل باید برای اقدام یکجانبه علیه تهران آماده باشد.

عامیدرور که در نشست سالانه «هرتزلیا» در فلسطین اشغالی صحبت می‌کرد، گفت «ایران برنامه هسته‌ای خود را کنار نمی‌گذارد» و به همین جهت تل‌آویو باید برای واکنش به هرگونه توافق مغایر با خواسته‌های خود، آماده باشد.

ایران و اعضای دائم شورای امنیت به علاوه آلمان، در حال حاضر برای دستیابی به راهکاری جامع جهت پایان دادن به مناقشه هسته‌ای، مذاکره می‌کنند. رژیم‌صهیونیستی بارها خواستار برچیده شدن کامل توان غنی‌سازی ایران شده و هرگونه توافقی را که این مسئله در آن لحاظ نشود، «توافقی بد» توصیف کرده است. «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم توافق موقت ژنو را نیز یک توافق بد خوانده بود.

عامیدرور در بخش دیگری از نشست روز یکشنبه با بیان اینکه «بسیاری در جهان از جمله در آمریکا، نمی‌خواهند» در قبال ایران از قوای نظامی استفاده کنند، گفت اسرائیل باید خود در صورت نیاز، یکجانبه وارد عمل شود. با این حال، این مشاور سابق نتانیاهو، روابط واشنگتن-‌تل‌آویو را ستود و گفت هیچ کشوری مانند آمریکا در کنار اسرائیل، نمانده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها