کد خبر: ۲۲۷۸۰۵
زمان انتشار: ۲۰:۴۵     ۱۳ خرداد ۱۳۹۳

مذاکرات اوتمار هیتسفلد، سرمربی سوئیس و چند بازیکن با سابقه تیم این کشور اروپایی با مسئولان فدراسیون عاقبت نتیجه داد و میزان پاداش‌های جام جهانی مشخص شد.

بر اساس توافق صورت گرفته در صورتی که سوئیسی‌ها بتوانند از مرحله گروهی مسابقات برزیل 2014 گذشته و از مراحل حذفی عبور کند و در فینال بر رقیب خود چیره شود و جام قهرمانی را از آن خود کنند، هریک از اعضای این تیم صاحب 500 هزار فرانک (یک میلیارد و 822 میلیون تومان) خواهند شد.

مسئولان فوتبال سوئیس این رقم را به منظور افزایش انگیزه شاگردان هیتسفلد تصویب کردند.

میزان پاداش این تیم در مراحل مختلف اینچنین است:

*مرحله گروهی

در صورتی که تیم مذکور در از مرحله گروهی بالاتر نرود و همین جا حذف شود، هر یک از بازیکنان رقمی بالغ بر 10 هزار فرانک دریافت خواهند کرد.

البته چهار سال قبل بازیکنان سوئیسی در این مرحله بر مبنای «کسب هر امتیاز 10 هزار فرانک» پاداش می‌گرفتند.

بر این اساس پاداش هر برد 30 هزار فرانک بود که به خاطر حذف زودهنگام تیم، در کل هریک 40 هزار فرانک گرفتند.

*مرحله یک هشتم نهایی

از نظر مدیران فدراسیون فوتبال این کشور، حذف در این مرحله یعنی «یک هشتم نهایی» چندان برای آنها جذاب نیست.

به خاطر همین بازیکنان در صورتی که در این مرحله از جام کنار روند، 75 هزار فرانک به اضافه 10 هزار فرانک پول توجیبی دریافت خواهند کرد. در این میان فرقی هم نخواهد کرد کدامیک در ترکیب باشد یا خیر.

*مرحله یک چهارم نهایی

راهیابی تا این مرحله برای سوئیسی‌ها مهم است. به همین منظور است که عالی‌ترین دستگاه فوتبالی این کشور تصویب کرده که بازیکنان 10 هزار فرانک به خاطر پول توجیبی، 75 هزار فرانک به خاطر مرحله یک هشتم نهایی و 100 هزار فرانک به خاطر ورود به یک چهارم نهایی یعنی در مجموع 185 هزار فرانک دریافت کنند.

*نیمه نهایی

اما ارزشمند‌تر از آن رقم، برای مسئولان فدراسیون این کشور،‌ راهیابی به دور نیمه نهایی و قرار گرفتن در جمع چهار تیم پایانی جام است.

بر این اساس هر بازیکن علاوه بر 185 هزار فرانک قبلی، 125 هزار فرانک نیز بیشتر خواهد گرفت که در مجموع 310 هزار فرانک می‌شود.

*فینال

برای مرحله فینال فدراسیون فوتبال مبلغ 500 هزار فرانک را در نظر گرفته‌اند.

بر همین اساس 10 هزار فرانک بابت پول توجیبی، 75 هزار فرانک بابت راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی، 100 هزار فرانک موفقیت در یک چهارم نهایی، 125 هزار فرانک بابت نیمه نهایی و 190 هزار فرانک نیز بابت کسب جام خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها