کد خبر: ۲۲۷۷۱۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
دبيرکل فدراسيون فوتبال گفت:‌ مداواي بيگ‌زاده خوب پيش مي‌رود و او از قبل در جزو نفرات اصلي کي‌روش بوده است.

 

 مهدي محمدنبي دبيرکل فدراسيون فوتبال کشورمان در خصوص اعزام تيم ملي فوتبال به کشور برزيل گفت: مشکلي از اين بابت نداريم و همه تيم کامل است و بچه‌ها هم در مراسم بدرقه‌اي که روز گذشته برايشان در نظر گرفته شد انرژي خوبي گرفتند و حالا با اين انرژي مثبت راهي برزيل مي‌شويم.

وي ادامه داد: حضور ما هم در اردوي برزيل مکمل اردوهاي افريقاي جنوبي و اتريش است و کي‌روش نظرات فني‌اش را در 10 روز باقيمانده به تيم منتقل مي‌کند تا براي اولين بازي در جام جهاني در 26 خرداد مقابل نيجريه ترکيب اصلي‌اش را به دست بياورد. البته بازي با تيرينيداد و توباگو را هم در پيش داريم که آن بازي پشت‌ در‌هاي بسته و بدون حضور تماشاگران و دوربين‌هاي فيلم‌برداري برگزار مي‌شود.اينکه بازي بدون حضور رسانه‌هاي گروهي و تماشاگران انجام مي‌شود هم به اين دليل است که اين موضوع جزو قوانين فيفا است و از نظر ما مشکل خاصي نيست.

نبي درباره وضعيت هاشم بيک زاده هم اظهار داشت: مداواي اين بازيکن خوب پيش مي‌رود و او جزو نفرات اصلي کي‌روش از قبل بوده است. کي‌روش خودش فردا از نزديک با پزشک معالج بيک زاده صحبت مي‌کند تا از وضعيت اين بازيکن مطلع شود.

وي در مورد وضعيت خانزاده هم تصريح کرد: در سايت فدراسيون فوتبال هم اعلام کرديم که اين بازيکن استندباي است و اگر در صورتي که بيگ‌زاده به مسابقات نرسد خانزاده به جاي او در تيم ملي قرار مي‌گيرد.

نبي در مورد حضور کفاشيان در برزيل هم گفت: ايشان 18 خرداد به برزيل مي‌آيد تا در کنگره ساليانه فيفا شرکت کند. 19 خرداد جلسه آسيا در برزيل برگزار مي‌شود و 20 خرداد هم کنگره فيفا در اين کشور برگزار خواهد شد.

دبيرکل فدراسيون فوتبال در مورد سفر تيم ملي هم اظهار داشت: 7 صبح به وقت دبي به فرودگاه اين شهر مي‌رسيم و بعداز آن سفري 15 ساعته به سائوپائولو داريم.

نبي در مورد اينکه آيا خانزاده از ليست تيم ملي خط خورده يا بيک زاده، اظهار داشت: در اين باره کي‌روش صحبت مي‌کند اما اعلام شده که چه کسي خط خورده است.

وي در پايان در مورد وضعيت مجيد صالح هم تصريح کرد:‌ با ايشان درباره کناره‌گيري‌اش از تيم ملي صحبت مي‌کنم  و نتيجه آن را به رسانه‌ها خواهم گرفت.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها