کد خبر: ۲۲۶۶۳۸
زمان انتشار: ۲۱:۵۹     ۰۸ خرداد ۱۳۹۳

یکی از بازیکنانی که در هفته‌های اخیر ضد و نقیض‌های زیادی درخصوص جدایی او از پرسپولیس شنیده می‌شد محمد نوری بود. هافبک بازی‌‌ساز و کاپیتان نخست سرخپوشان که البته فصل پرفراز و نشیبی را در ترکیب تیم دایی پشت سرگذاشت تا در نهایت جام‌جهانی را نیز از دست بدهد. در واقع همین اتفاقات و روند مایوس کننده نوری در لیگ سیزدهم باعث شد تا او نیم نگاهی نیز به حضور در تیم دیگری داشته باشد.

از این رو پس از پایان لیگ علاوه بر دو، سه تیم لیگ برتری شنیده شد که مقامات یک باشگاه قطری نیز با هافبک پرسپولیس مذاکراتی را انجام داده‌اند که البته این مذاکرات به هیچ عنوان از سوی طرفین تایید نشد. اما دلخوری‌های نوری از سرخپوشان آنقدر زیاد بود که تصور نمی‌شد وی فصل آینده را نیز با پیراهن پرسپولیس پا به رقابت‌ها بگذارد تا اینکه نوری اواسط هفته طی نشستی با مدیرعامل باشگاه به توافقات قابل توجهی رسید.

از آنجایی که نوری کماکان مدنظر دایی برای فصل آینده است و شهریار خواهان ادامه همکاری با او، رحیمی نیز پس از شنیدن مشکلات عموما مالی نوری به وی وعده داد بزودی و در اسرع وقت نسبت به حل مشکلات او اقدام کند. توافقی که به نظر باعث شده نوری از ترک پرسپولیس منصرف شود و حتی در جمع رسانه‌ها از ادامه همکاری با سرخپوشان صحبت کند. حالا اینکه شماره 14 پرسپولیس پس از وصول مطالباتش باز هم روی خوش به سرخپوشان نشان می‌دهد یا خیر؟ باید چند روزی منتظر ماند و دید. البته اگر مدیرعامل پرسپولیس به وعده‌های مالی خود عمل کند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها