کد خبر: ۲۲۶۳۲۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
بازيکنان تيم ملي آرژانتين، يکي از حريفان ايران در گروه F جام جهاني 2014 روز گذشته تست دوپينگ دادند.

 

ليونل مسي و يارانش که در گروه F جام جهاني 2014 برزيل با تيم‌ ملي کشورمان و تيم‌هاي بوسني‌و‌هرزگوين و نيجريه همگروه هستند مورد آزمايش دوپينگ قرار گرفتند. شبکه تلويزيوني «TyC Sports» آرژانتين گزارش داد شش دکتر فيفا روز گذشته (سه‌شنبه) در محل تمرينات تيم ملي فوتبال آرژانتين در شهر اِسيسا واقع در حومه بوينس آيرس حضور پيدا کردند و همانطور که پيش از اين فيفا اعلام کرده بود به صورت کاملاً غافلگيرانه از شاگردان آلخاندرو سابيا تست دوپينگ گرفتند.

به نقل از تسنيم، ليونل مسي، ستاره آرژانتيني‌ها در تمرينات روز گذشته اين تيم شرکت کرد اين در حالي بود که دو هافبک آلبي‌سلسته يعني فرناندو گاگو و اور بانگا که هر دو از ناحيه کمر دچار آسيب‌ديدگي شده‌اند به صورت جداگانه تمرين کردند. همچنين آنخل دي‌ماريا، هافبک ديگر آرژانتين که شنبه شب در فينال ليگ قهرمانان اروپا با رئال مادريد به قهرماني رسيد پيش از اينکه به بوينس آيرس سفر کند با جت شخصي سفري به روزاريو، زادگاهش داشت. او در حال برنامه‌ريزي است تا در انتهاي هفته جاري به اردوي تيم ملي کشورش ملحق شود.

آرژانتين، قهرمان دو دوره جام جهاني پس از جام جهاني 1990 ايتاليا هرگز موفق نشده به فراتر از مرحله يک چهارم نهايي اين رقابت‌ها برسد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها