کد خبر: ۲۲۶۳۱۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
عضو هيات مديره استقلال با بيان اينکه کارها در اين باشگاه خوب پيش مي‌رود مي‌گويد با باز شدن حساب‌هاي اين تيم وضعيت نقل و انتقالات آبي‌پوشان سرعت بيشتري مي‌گيرد.

 

منصور پورحيدري درباره وضعيت استقلال گفت: کارها خوب پيش مي‌رود. قلعه‌نويي ليست را ارائه داده و نظري جويباري به عنوان مسئول بستن تيم انتخاب شده است. کار‌ها آغاز شده و فعاليت جدي‌اي در جذب بازيکن شاهد هستيم. ليست خروجي‌ها را هم آقاي قلعه‌نويي ارائه داده‌اند و باشگاه آنها را براي تسويه حساب فراخوانده است.

به نقل از ايسنا، او افزود: برخي بازيکنان ما آزاد هستند که باشگاه نيازي به ادامه کار با آنها ندارد و برخي هم تمايل به حفظشان داريم که مذاکرات لازم با آنها انجام شده است. البته چند بازيکن هم هستند که اگر جايگزينشان جذب شوند، از تيم جدا مي‌شوند اما مسئله اصلي در ليست ما،‌ ملي‌پوشان هستند که بايد تا پايان جام جهاني منتظر روشن شدن تکليف‌شان باشيم. مطمئناً اگر هواداران کمي صبر و حوصله داشته‌ باشند، مي‌بينند که باشگاه کارش را به خوبي انجام مي‌دهد.

مديرفني استقلال در پاسخ به سوالي درباره برخي بازيکنان که گفته مي‌شد استقلال با آنها مذاکره داشته اما آنها قرارداد دارند، گفت: قطعا جذب اين بازيکنان کار سختي است. تلاش براي گرفتن رضايت‌نامه آنها زمان بر و پر هزينه است. با اين‌حال اصلي‌ترين مسئله حساب‌هاي باشگاه است که بايد باز شوند تا بتوانيم در نقل و انتقالات قوي‌تر عمل کنيم. اين اتفاق هم ظرف روزهاي آتي رخ مي‌دهد تا ما بتوانيم با دست باز‌تر کار را دنبال کنيم.

او درباره بازي اخير تيم ملي هم صحبت کرد و افزود:‌ در بازي با مونته‌نگرو نسبت به بازي با بلاروس خيلي بهتر بوديم. البته از مصدوميت بيگ‌زاده واقعا ناراحتم. شنيده‌ام براي درمانش راهي برزيل مي‌شود و اميدوارم سلامتي‌اش را به‌ دست آورد. او مي‌تواند در جام جهاني کمک حال ما باشد. من بازي تيم ملي برابر مونته‌نگرو را ديدم. خوشحالم از اين که فرصت گلزني به حريف نمي‌دهيم و در نتيجه گل هم نمي‌خوريم. اين نشان از تقويت دفاع تيم ملي دارد. ما نسبت به قبل پيشرفت خوبي کرده‌ايم و فراموش نکنيد عملکرد روز گذشته ما در حالي به دست آمد که ما در دوران بدنسازي هستيم ولي همانطور که گفتم، با نمايشي که داشتيم، من از اين مسئله که فرصت گلزني به حريف نمي‌دهيم بسيار اميدوار شدم.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها