کد خبر: ۲۲۶۳۰۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
هافبک تيم فوتبال تراکتورسازي در فصل گذشته تأکيد کرد نمي‌خواهد شخصيتش به قيمت قرارداد بستن زير سؤال برود و واقعيت‌ها را مي‌گويد و ترسي هم از کسي يا چيزي ندارد.

 

ميثم بائو در مورد شرايط خود براي فصل آينده گفت: پيشنهادهايي به من شده ولي هنوز تصميم نگرفته‌ام. هنوز خيلي زمان دارم و نمي‌‌خواهم مثل سال‌هاي قبل عجله کنم، چون در اين چند سال از زود قرارداد بستن ضربه خوردم. نمي‌‌خواهم اين بار زود تصميم بگيرم تا بعد از اينکه قرارداد بستم سه بازيکن ديگر هم در پست من قرارداد امضا کنند.

به نقل از تسنيم، وي ادامه داد: به عنوان مثال اين خوب نيست که من، مجتبي جباري و جانواريو در يک فصل هم‌بازي بوديم. زماني که با تراکتورسازي قرارداد امضا کردم مجيد جلالي به من گفت که هافبک شماره يک من هستي ولي نمي‌‌دانم چرا بعد از آن دنبال جذب نکونام و تيموريان بود و البته علي کريمي هم بعداً به تيم ما اضافه شد. امسال ديگر نمي‌خواهم شرايط گذشته را داشته باشم.

هافبک تيم تراکتورسازي در فصل گذشته در مورد طلبي که از اين تيم دارد، گفت: 350 ميليون از تراکتورسازي مي‌‌خواهم و حالا بايد ديد چه اتفاقاتي در آينده خواهد افتاد. متأسفانه خيلي‌ها در مورد مشکلات فصل گذشته سکوت کرده‌اند ولي من حرفم را زدم. من نمي‌خواهم شخصيتم به قيمت قرارداد بستن زير سؤال برود و تنها کسي بودم که هم در مورد جلالي صحبت کردم و هم در مورد توني اوليويرا. هدفم اين بود که واقعيت‌ها را بگويم و ترسي هم از کسي يا چيزي نداشتم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها