کد خبر: ۲۲۵۹۹۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۰۵ خرداد ۱۳۹۳
با دستور و تصميم علي دايي دو ستاره فصل گذشته پرسپوليس در اين تيم ماندني خواهند شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، پيام صادقيان و محمدرضا خلعتبري دو بازيكني هستند كه در شرايط كنوني همه منتظر روشن شدن تكليف شان  با پرسپوليس هستند. محمدرضا خلعتبري كه مدير برنامه هايش در تلاش است تا مقدمات بازگشت اين بازيكن به ليگ قطر را فراهم كند، در حال حاضر در اردوي تيم ملي در اتريش به سر مي برد و احتمالا يكي از نفرات اتخاب شده از سوي كي روش براي حضور در جام جهاني 2014 برزيل خواهد بود. علي دايي با توجه به حضور پرسپوليس در آسيا و برنامه ريزي كه  با باشگاه براي قهرمان كردن پرسپوليس دارد روي تمديد قرارداد محمدرضا خلعتبري حساب ويژه اي باز كرده است. شنيديم اخيرا علي دايي به خلعتبري پيغام فرستاده كه اين بازيكن را براي فصل بعد هم مي خواهد و او بعد از بازگشت به ايران بايد قراردادش را با پرسپوليس تمديد كند. اين پيغام علي دايي مورد استقبال ستاره سرخپوشان قرار گرفته و قرار است خلعتبري بعد از بازگشت به ايران جلسه اي را با دايي برگزار كند تا اگر شرايط مهيا شد قبل از جام جهاني قراردادش با پرسپوليس را تمديد كند.


در اين ميان پيام صادقيان يك سال ديگر با پرسپوليس قرارداد دارد. اما مدير برنامه هاي اين بازيكن اخيرا در جلسه با عليرضا رحيمي پيشنهاد يكي تيم خارجي را روي ميز مديرعامل پرسپوليس گذاشته است و به همين ترتيب در تلاش است تا پيام صادقيان را ترانسفر كند.


اين در حالي است كه علي دايي رسما با صادقيان توافق كرده كه يك سال ديگر هم در پرسپوليس بماند و اين تيم را در بازي هاي آسيايي همراهي كند. از آنجايي كه بازيكن جوان پرسپوليس از دايي خيلي حساب مي برد به همين دليل قبول كرده كه تا پايان قراردادش در پرسپوليس بماند.


گفتني است طبق قراردادي كه رويانيان با پيام صادقيان بسته است اين بازيكن در صورت داشتن پيشنهاد اروپايي مي تواند بدون هيچ مشكلي از پرسپوليس جدا شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها