کد خبر: ۲۲۵۱۷۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۰۱ خرداد ۱۳۹۳
مدافع تيم فوتبال سپاهان مي‌گويد: «وقتی قرارداد ندارم، چطور در لیست مازاد قرار می گیرم؟»

به گزارش پايگاه 598 به نقل از ايمنا، هادی عقیلی معمولاً بدون حاشیه فصل نقل و انتقالات را پشت سر می‌گذارد اما این بار انگار قصه متفاوت است. درباره کاپیتان فصل گذشته سپاهان شایعات زیادی به وجود آمده، مساله ای که خودش هم از آنها رضایت ندارد.

 

عقیلی درباره اینکه گفته می‌شود در لیست فروش سپاهان قرار گرفته، می‌گوید: «چنین چیزی صحت ندارد. متاسفانه برخی افراد وجود دارند که کارشان حاشیه سازی است. نمی‌دانم چه بگویم چون من با کرانچار صحبت کرده ام و چنین موردی را تکذیب می‌کنم.»

 

او ادامه می‌دهد: «برای من خیلی جالب است. وقتی بازیکنی قراردادش تمام می‌شود، مگر در لیست مازاد قرار می‌گیرد؟ این دیگر آخرش است. قرارداد من و بسیاری از بازیکنان سپاهان تمام شده و خودمان باید برای آینده مان تصمیم بگیریم اما شایعه کرده اند در لیست مازاد قرار داریم.»

 

عقیلی درباره آینده اش تاکید می‌کند: «پیشنهادهای زیادی دارم اما با توجه به سابقه ای که در سپاهان دارم، اولویتم سپاهان است. البته فعلاً هیچ چیز مشخص نیست و تصمیم گیری در این خصوص را به روزهای آینده موکول کرده ام. این روزها درباره ام شایعات متعددی به راه افتاده اما هیچ حرفی نمی‌زنم و همه چیز را به گذر زمان می‌سپارم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها