کد خبر: ۲۲۴۹۰۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
رئیس پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معتقد است که مدیرعامل این باشگاه ظرفیت بالایی برای مدیریت دارد.

فدا حسین مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد علت حضورش در باشگاه پرسپولیس گفت: رحیمی از دوستان چندین ساله من است و من هم به عنوان رئیس پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس باید به دیدار تیم مدیریتی جدید می‌رفتم و مسائلی را بازگو می‌کردم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در مورد بدهی‌های باشگاه پرسپولیس با رحیمی صحبت کرده، اظهار داشت: در مورد بدهی‌ها حرفی نزدیم چون این مسائل به خود باشگاه مربوط است و به من ارتباطی ندارد.

رئیس پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا تیم مدیریتی جدید این باشگاه می‌تواند موفق شود، خاطرنشان کرد: اگر هیئت مدیره بتواند به رحیمی کمک کند او ظرفیت بالایی برای مدیریت دارد. رحیمی برنامه‌های خوبی برای باشگاه پرسپولیس دارد، ضمن اینکه بین او و دایی هماهنگی بالایی وجود دارد که بسیار موثر است. این هماهنگی می‌تواند در جذب بازیکن و بستن یک تیم قدرتمند تأثیرگذار باشد.

مالکی ادامه داد: پرسپولیس نباید مانند گذشته از طرق مختلف وارد حاشیه شود. ما تجربه تلخی از گذشته و به حاشیه کشیده شدن پرسپولیس داریم. باز هم تأکید می‌کنم اگر بین هیئت مدیره و مدیرعامل هماهنگی وجود داشته باشد پرسپولیس یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها