کد خبر: ۲۲۴۷۸۵
زمان انتشار: ۱۰:۱۰     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
سیدصالحی در گفتگو با مهر:
مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید هنوز با او و سایر بازیکنان پرسپولیس برای تسویه حساب و تمدید قرارداد تماس نگرفته‌اند.

سید مهدی سیدصالحی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره وضعیتش برای فصل آینده و احتمال تمدید قرارداد یا جدایی‌اش از جمع سرخپوشان با بیان مطلب فوق اظهار کرد: فعلا که با من و سایر بازیکنان پرسپولیس تماس نگرفته‌اند. به همین خاطر منتظریم و ببینیم شرایط چه می‌شود. ضمن اینکه هنوز مطالبات فصل گذشته هم به ما داده نشده است.

وی افزود: فقط 40 درصد از قرارداد سال گذشته را دریافت کرده‌ام. برای همین اول باید تسویه حساب کنیم و بعد درباره فصل بعد تصمیم بگیریم.

مهاجم فصل گذشته پرسپولیس در واکنش به پیوستن مهدی دغاغله به پرسپولیس خاطرنشان کرد: باشگاه تام الاختیار است با هر بازیکنی که می‌خواهد مذاکره کند. این نظر باشگاه بوده است. من هم منتظر شرایط می‌مانم و به رضای خدا راضی هستم.

سیدصالحی با بیان اینکه از چند باشگاه برای فصل بعد پیشنهاد دارد، گفت: فعلا نقل و انتقالات شروع نشده است. اولویت من پرسپولیس است و باید دید خواست خدا چیست.

وی با بیان اینکه نگران جذب دغاغله نیست، تصریح کرد: من هر جا بوده‌ام کار خودم را کرده‌ام. همیشه عاشق رقابت کردن بوده‌ام و با جان و دلم برای تیم‌هایم بازی کرده‌ام.

مهاجم فصل گذشته پرسپولیس در پایان درباره نیمکت نشینی‌هایش در هفته‌های پایانی لیگ هم گفت: من از دایی به هیچ عنوان دلخور و ناراحت نیستم. این نظر سرمربی تیم بود. 21 هفته با نظر دایی فیکس بودم و چند هفته با نظر دایی نیمکت نشین شدم. تمام فکر و ذکرم در فصل گذشته قهرمانی یا کسب سهمیه با پرسپولیس بود چه از روی نیمکت چه داخل زمین.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها