کد خبر: ۲۲۴۷۷۴
زمان انتشار: ۰۹:۵۷     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
بانک ورزش- به طور طبیعی اتفاقات رخ داده در باشگاه پرسپولیس محور اصلی مطبوعات ورزشی امروز بود. ظهر سه‌شنبه چهار بازیکن برای مذاکره با سرخپوشان به دفتر این باشگاه رفتند که در مورد دو تن از آنها قرارداد داخلی بسته شد. روزنامه گل در مورد پوشش این اتفاقات پرکار نشان داده است. آنها از دغاغله به عنوان آقای گل نیم‌فصل دوم لیگ سیزدهم یاد کرده‌اند. گل همچنین مصاحبه‌ای دارد با حاج محمدی که این بازیکن نفت طی آن از منتفی شدن انتقالش به جمع سرخپوشان خبر داده است. از قرار معلوم نفت با این بازیکن دو سال دیگر قرارداد دارد و روی رضایتنامه او هم یک میلیارد تومان قیمت گذاشته است. با این اوصاف اگر دایی همچنان خواهان استخدام این مدافع میانی باشد، حاج محمدی نخستین بازیکن میلیاردی سرخپوشان برای لیگ چهاردهم محسوب خواهد شد!

روزنامه نود گزارشی دارد از ناخشنودی قلعه‌نویی به خاطر انتشار جزییات ملاقاتش با مهدی رحمتی؛ گویا این روزها هیچ حریمی در فوتبال ایران خصوصی نیست! روزنامه هوادار هم نقل قولی از پسر حجازی را تیتر اول خودش کرده است. اخیرا شایعه شده قلعه‌نویی بعد از جواب کردن صالح دنبال یک دستیار دیگر است و در همین راستا سراغ آتیلا رفته. حالا یادگار ناصرخان هم روی جلد هوادار گفته به چنین پیشنهادی فکر خواهد کرد.

استقلال جوان گزارشی دارد از حضور افشارزاده در کمپ حجازی که نتیجه آن، تجلیل از میراث فتح‌الله‌زاده روی جلد این روزنامه از کار درآمده است. شوت تیتیر گزارش دیروز بانک ورزش در مورد ممنوع‌الکار شدن قریب‌الوقوع 10 مربی و مدیر را روی جلد برده و ابرار ورزشی هم از قول جلالی نوشته است که کریمی به سایپا می‌رود تا الگوی بازیکنان این تیم باشد.

روزنامه ایران ورزشی هم از گلایه‌های قلعه‌نویی در مورد امکانات سخت افزاری کمپ حجازی پرده برداشته است. آنها همچنین گزارشی دارند راجع‌به علیرضا جهانبخش که تیترش را از یکی از مشهورترین ترانه‌های لس‌آنجلسی الهام گرفته‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها