کد خبر: ۲۲۴۲۲۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
دبيرکل فدراسيون فوتبال ايران گفت: در اردوي اتريش بازيکنان به خوبي استراحت و تمرين مي‌کنند.

 

به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، مهدي محمد نبي در مورد بازي ايران و بلاروس، گفت: فکر مي کنم کي روش يک تقسيم بندي در اردوي افريقاي جنوبي و اين اردو که در اتريش است دارد و براي بازي ديروز هم قاعدتا طراحي و برنامه خاص خودش را داشت و هدفي که کي روش دنبال مي کند کاملا مشخص است. در وهله اول اينکه رقابتي که بين بازيکنان تيم ملي در تمرينات اردو و چند ديدار دوستانه بوجود مي آيد باعث مي شود برداشت هاي فني خوبي از عملکرد بازيکنان بدست بياورد و بحث بعدي آمادگي مطلوب براي مسابقات جام جهاني در برزيل است. اين دو مبحث جزو هدف هاي کي روش است و اين هدف ها زماني مي تواند شکل بهتري بگيرد که ما در ادامه همين اردو به همين شکل کار کنيم و بتوانيم نتيجه از تمرينات و خروجي ديدارهاي تدارکاتي خود بگيريم.

وي افزود: البته بازيکنان تيم ملي بايد به خوبي تمرين و استراحت کنند و همينطور تمرکز کافي داشته باشند و وقتي يک بازيکن از لحاظ جسمي و فني آماده باشند قاعدتا از نظر روحي هم مشکلي نخواهد داشت.

سرپرست تيم ملي در ادامه گفت: البته بازيکنان در حال حاضر در شرايط سخت بدني قرار دارند و دليل آن هم به خاطر تمرينات فشرده و سختي که در اردو انجام مي دهند است. فکر مي کنم مسيري که سرمربي تيم ملي انتخاب کرده، تا پايان اردوي اتريش و همچنين سائوپائولو به روند روبه رشد بازيکنان اضافه خواهد کرد، چرا که کي روش به عنوان يک مربي حرفه اي همه چير را مد نظر دارد و در اين مسير بازيکنان و همينطور اعضاي تيم بايد به هم کمک کنند تا حداکثر استفاده را در اين زمان باقي مانده تا مسابقات جام جهاني داشته باشند و نهايتا موفقيت و پيروزي شان براي کشور و تيم ملي ايران است.

وي در پايان عنوان کرد: فکر مي‌کنم در بازي مقابل بلاروس کي‌روش با توجه به ترکيبي که در نيمه اول و دوم داشت توانست نقطه نظراتش را در اين ديدار بدست بياورد. ولي فکر مي‌کنم مسابقه امروز برابر بلاروس بازي سنگيني بود چرا که بچه‌ها در آمادگي کامل نبودند. رضايت من هم رضايت سرمربي تيم هست و اميدوارم که کي روش از اين بازي راضي باشد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها