کد خبر: ۲۲۴۲۱۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال از چند روز دیگر آغاز می‌شود و از همین الآن رایزنی های این بازار بسیارداغ است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، برخی از تیم‌های لیگ برتری قبل از شروع فصل نقل و انتقالات فعالیتشان را برای جذب بازیکنان مطرح آغاز کردند همین موضوع بهانه‌ای شد تا به مرور بازیکنان مد نظر تیم‌ها برای فصل بعد بپردازیم.

 

لیست 5 نفره خرید پرسپولیس


قاسم حدادی فر، محسن فروزان، عبدالله کرمی ، رضا نوروزی و بختیار رحمانی نفرات اصلی لیست دایی هستند که برخی بازیکنان جوان و عضو تیم ملی امید هم به ان اضافه خواهند شد.


لیست سیاه پرسپولیس


رضا محمدی دروازه بان دوم پرسپولیس، قاسم دهنوی ، سید صالحی، فرزاد حاتمی، یونس شاکری ( بازیکن قرضی که به پدیده رفته) و هادی نوروزی ( بازیکن قرضی که به نفت تهران رفته بود) از لیست پرسپولیس خارج می شوند.

 

شنیده‌ها حاکی از آن است که نیلسون، پولادی، ماهینی کفشگری، پیام صادقیان، محمدرضا خلعتبری، امید عالیشاه و محمد عباس‌زاده در تیم پرسپولیس برای فصل بعد می‌مانند.

 


از استقلال هم خبر می رسد که افشارزاده خواسته مقدمات و اسباب حضور برخی از بازیکنان مانند کاوه رضایی، هادی عقیلی، مهرداد جماعتی، بختیار رحمانی، سجاد شهباززاده و چند بازیکن دیگر را فراهم کند.


بر اساس شنیده‌ها پژمان نوری، علیرضا نیکبخت واحدی، مهرداد اولادی، احمد جمشیدیان، کاروالیو، مجید غلام‌نژاد، مهدی نظری، و ساموئل وسیاوش اکبرپور در لیست مازاد قلعه‌نویی برای فصل بعد قرار دارند.



کبه مهاجم مالی استقلال هم قراردادش را با این تیم فسخ و به کشورش بازگشت.



شنیده‌ها حاکی از آن است که ساموئل و نظری رضایت‌نامه‌شان را دریافت کردند اما باقی نفرات رضایت‌نامه در دست ندارند و در آینده قرار است جدایی خود را از این تیم به صورت قطعی اعلام کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها