کد خبر: ۲۲۴۱۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۱۶ مهر ۱۳۹۰
دي نيوز"_بخش سياسي_علي قلهكي_نزديك به دو ماه از افشاي غارت سه هزار مليارد توماني مي گذرد. به محض رسانه اي شدن اين اختلاس كه به حق بار رواني ناحقي را بر مردم شهيد پرور اين سرزمين تحميل كرده است ، رئيس قوه قضاييه "آيت الله آملي لاريجاني " با اتخاذ تدابيري در پي خواست مردم به يك سري تحركات اميد وار كننده دست زدند. شاه بيت اين اقدامات را مي توان در مامور كردن حجت الاسلام محسني اژه اي به نمايندگي ويژه قوه قضاييه در اين پرونده خلاصه كرد.

حجت الاسلام غلام حسين محسني اژه اي با سابقه اي درخشان و كارنامه اي خيره كننده انصافا گزينه اي ايده آل براي اين مسئوليت خطير بود . با نگاهي گذرا بر سابقه ايشان مي توان از عقوبت عوامل اختلاس مطمئن بود. حجت الاسلام محسني اژه اي نقش اصلي و تعيين كننده در اعدام هاي منافقين كوردل (در سال 61)كه تا مفرق دستشان به خون مردم آلوده بود داشتند. ايشان همچنين در پرونده فساد مالي سنگين در زمان تصدي كرباسچي بر شهرداري تهران نيز يكي از بازيگران اصلي اين پرونده بود . همچنين در پرونده هاي قتل روح الله داداشي ، قتل ميدان كاج و پل مديريت نقش موثر خودشان را به اثبات رساندند .اما آن مسئله مهم كه ايشان را از ديگر همكاران ايشان مستثني مي كند حضور ايشان در پرونده اختلاس 120ميليارد توماني بانك صادرات بود كه با اعدام فرد اختلاس كننده پايان پذيرفت .

اين قاطعيت ايشان در گفت و گوي خبري شبكه دو سيما مجددا جلوي ديدگان ملت قرار گرفت . اقاي اژه اي با آن كه كمترين نقش را در قصور قوانين در مورد اختلاس داشتند ولي از مردم ايران ضمن عذر خواهي قول پيگيري مطالبات مردم را دادند . ايشان در ادامه سخنان خود با اشاره به ديدار 4ساعته با اختلاس گران در زندان اوين با مردم عهد بستند كه در رسيدگي به اين پرونده از تمام توان خود استفاده كنند .

تنها يك روز پس از اين سخنان بود كه روز نامه معلوم الحال "شرق" كه در فتنه 88تمام پتانسيل خود را براي روشن نگاه داشتن تنور اغتشاشات به كار بسته بود ، با كذب خواندن اين ديدار به نوعي پروژه دو صدايي در قوه قضاييه را كليد زد. اين روزنامه كه بارها از تيغ توقيف گذشته است ولي مثل اين كه منافع خود را در غبار آلود شدن فضا و تفرقه دنبال مي كند . اصل مطلب روزنامه شرق بدين صورت است :

شرق: پیرو انتشار خبری در تیتر اول دیروز روزنامه «شرق» با عنوان «ناظر ویژه پرونده در اوین به دیدار متهمان رفت / گفت وگوی چهارساعته اژه ای
با اختلاس گران» در صفحه اول و دوم روزنامه، دفتر دادستان کل کشور در تماسی با روزنامه این خبر را «کذب محض» خواند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
شرقی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۱ - ۱۶ مهر ۱۳۹۰
۱
۰
این در اصل غربه که جای شرق خودش را جا میزنه.....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها