کد خبر: ۲۲۳۷۰۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
مدافع تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: مصطفی صبری مشکل اخلاقی داشت که همین مسئله باعث شد تا از تیم کنار گذاشته شود.
صمد زارع در گفت‌وگو با فارس، در خصوص صحبت‌هایی که مصطفی صبری علیه او انجام داده بود، اظهار داشت: آدم باید معرفت داشته باشد. وقتی غلامحسین پیروانی مرا نخواست من هیچ توهینی به او نکردم. او گفته که 2 سال بازی نکردم اما فکر کنم جای من و خودش را اشتباه کرده است. او 2 سال قبل رباط صلیبی‌اش پاره شد و سال قبل هم در سایپا بازی چندانی نکرد اما من در برق شیراز 25 بازی کردم.

وی ادامه داد: او گفته که یاوری کنارش گذاشته اما در زمان پیروانی هم آن قدر ضعیف کار کرد که پیروانی هم نتوانست از او استفاده کند. نمی‌دانم با اضافه وزنی که او داشت چگونه چندصد میلیون با فجرسپاسی قرارداد بست. او در مصاحبه‌اش از جعفری و پیروانی خیلی تعریف کرده است اما یادش رفته پس از بازی‌ای که پیروانی او را بیرون گذاشت چقدر به او توهین کرد. بعد در رختکن به او گفتند که حرمت سرمربی را نگه دارد، اگر پیروانی تو را به فجر نمی‌آورد کجا می‌خواستی بروی؟!

مدافع فجرسپاسی با اشاره به اینکه صحبت صبری مبنی بر اینکه برای حضور او در تیم با چند خلافکار تماس گرفته یادآور شد: به هیچ عنوان این موضوع صحبت ندارد. سابقه یاوری معلوم است او به کسی باج نمی‌دهد. حاضرم 10 کارشناس بیایند و در مورد بازی من و صبری نظر بدهند. به نظر حرف‌هایی که او زده صحبت‌های خودش نبوده و از جایی خط گرفته است. با دلیل و مدرک هم او را رسوا می‌کنم.

زارع تاکید کرد: سال گذشته در مراسم ختم مادر جعفری او خرما و شیرینی به میهمان‌ها تعارف می‌کرد، شاید نیت و قصد او خیر بوده اما مردم فکر دیگری می‌کنند. شاید او دنبال تیم بوده‌ و قصد داشته به این تیم بیاید. می‌گوید پیش از فصل پیشنهاد داشته، پس چرا نیم فصل به تیم دیگری نرفت؟! شنیده‌ام که نفت و گاز گچساران او را نمی‌خواست. او می‌گوید خاک خورده ورزش شیراز است، پس امثال من و معدنچی و نیسانی باید چه چیزی بگوییم؟!

وی تصریح کرد: او گفته که دلم برای جوانان شیراز می‌سوزد، ورزش شیراز آن قدر نابود شده که این افراد باید دلشان برای ورزش بسوزد؟! زمانی که نفت آبادان هم سقوط کرد چنین حرف‌هایی زد. بله دلش سوخت زیرا 700-800 میلیون پول گرفته بود. سال 88 که فجرسپاسی سقوط کرد چرا تیم را رها کرد و به سایپا رفت؟! اگر دلش می‌سوخت که در تیم می‌ماند و تلاش می‌کرد تا تیم را به لیگ برتر بازگرداند.

مدافع فجرسپاسی عنوان کرد: او گفته که در زمان پیروانی برخی بازیکنان کم‌کاری می‌کردند خودش را چرا نمی‌گوید که یکی باید او را جمع می‌کرد. چقدر اشتباه در هفته‌های نخستین داشت؟! در بازی با استقلال نظری هر کاری دوست داشت انجام داد. در بازی با گسترش هم با اشتباهاتی که انجام داد نسخه‌اش پیچیده شد! همان بازیکنی که او می‌گوید در ابتدای فصل برای حضور در فجرسپاسی او را واسطه کرد تا در تیم بماند حالا پشت سرش این حرف‌ها را می‌زند.

زارع اظهار داشت: او حتی مشکل اخلاقی هم داشت که به علت برخورد زننده با پزشک تیم باعث شد تا هم پزشک تیم را ترک کند و هم دیگر از تیم کنار ماند. مقصر او نیست تقصیر ماست که اجازه می‌دهیم هر کسی به فوتبال شیراز بیاید و غریب‌نوازی می‌کنیم و باعث می‌شود که این گونه صحبت‌هایی انجام دهند. به درد مربیان شیرازی هم همین بازیکنان می‌خورند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها