کد خبر: ۲۲۳۶۸۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
ميثم حسيني مي‌گويد دوست دارد در پرسپوليس بماند اما مشکلات مالي فراواني دارد که ابتدا علاقه‌مند است، آنها رفع شوند.

 

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس درباره آخرين وضعيت مشکلات مالي بازيکنان اين تيم، اظهار کرد: بزرگ‌ترين مساله ما وضع مالي و ميزان دريافتي بازيکنان است. فصل قبل واقعا از اين نظر شرايط سختي داشتيم. تا الان هم هيچ فکري براي اين وضعيت نشده و وضعيت اسپانسر هم مشخص نيست. يک روز مي‌گويند پول مي‌دهد و يک روز مي‌گويند تو زرد از آب در آمده. فعلا که منتظريم ببينيم چه مي‌شود.

به نقل از ايسنا، او ادامه داد: اميدوارم تا يکي، دو روز آينده از اين نظر خبرهاي خوبي بشنويم. واقعا تاکنون هيچ اتفاق مثبتي نيفتاده است. رحيمي مديري است که قبلا هر جا کار کرده موفق بوده و اميدوارم به همراه دايي چاره‌اي براي اين وضعيت بينديشند.

حسيني گفت: فصل گذشته پرسپوليس يکي از بهترين تيم‌هاي خود را به لحاظ بازيکن و شخصيت تيمي داشت. امسال هم انتظار مي‌رود که با درايت رحيمي و دايي مشکلات رفع شود. اميدوارم پا قدم رحيمي براي پرسپوليس خير باشد.

مدافع پرسپوليس درباره آينده خود گفت: من يک سال ديگر با پرسپوليس قرارداد دارم. البته از فصل گذشته خيلي طلب دارم و فقط 40 درصد از پولم را گرفته‌ام. فکر نمي‌کنم از طرف باشگاه ليست مازادي اعلام شده باشد. خودم دوست دارم در پرسپوليس بمانم و فيکس بازي کنم. تا 10 روز آينده هم تمرين‌ها شروع مي‌شود و بايد ببينيم خدا چه مي‌خواهد.

حسيني درباره اين که سپاهان براي فصل بعد به او پيشنهاد داده، گفت: من تا همين يکي، دو روز پيش موبايلم خاموش بود و بعد از پايان ليگ نزديک به يک ماه از دنياي فوتبال دور بودم. از هيچ چيز خبر ندارم. البته چند پيشنهاد هست، اما من با پرسپوليس قرارداد دارم و بايد ببينم وضعيتم با اين تيم چگونه مي‌شود. تاکنون از پرسپوليس کسي با من براي تسويه حساب صحبت نکرده است.

او ادامه داد: پرسپوليس هميشه بزرگ بوده. شکر خدا من در هر دو تيم بزرگ ايران بازي کرده‌ام و شرايط خاص دو تيم را از نزديک ديده‌ام. با اين وجود مشکلات فصل گذشته خيلي من را اذيت کرد. شما حساب کنيد ما از خرداد سال گذشته يعني نزديک به يک سال پيش کارمان را براي فصل قبل شروع کرديم، اما من در طول يک فصل تنها 40 درصد گرفتم. اين براي من خيلي سخت است. به نظر من دايي بهترين کار را کرده که گفته ابتدا با بازيکنان تسويه حساب شود و بعد براي فصل بعد با آنها مذاکره انجام شود. اميدوارم دوباره درگير کارهاي مالياتي و حضور در اين اداره نشويم، چرا که هر بار که اتفاقي مي‌افتد توپ را به زمين بازيکن مي‌اندازند.

حسيني در پايان گفت: من فصل گذشته از نظر ورزشي سال خوبي را پشت سر گذاشتم، اما از لحاظ مالي مشکلات زيادي داشتم. در اواخر فصل هم که به اردوي قائمشهر رفته‌ بوديم خانه‌ام را دزد زد و مشکلاتم بيشتر شد. وضعيت مالي‌ام خيلي بي‌ريخت است و منتظرم که باشگاه فکري براي اين مساله کند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها