کد خبر: ۲۲۳۶۷۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربي آلماني مالاگا در آخرين کنفرانس خبري‌اش به عنوان سرمربي اين تيم گفت: متأسفم فصل به پايان رسيد ولي با رضايت اينجا را ترک مي‌کنم

 

برند شوستر، سرمربي تيم فوتبال مالاگا که شب گذشته (جمعه) شاگردانش در آخرين ديدار خود در فصل 14-2013 لاليگا يک بر صفر از سد ميهمان‌شان، لوانته گذشتند، در آخرين کنفرانس خبري خود به عنوان سرمربي اين تيم گفت: خاطرات خوبي از بودن در مالاگا دارم , يک سال کاري خوب را با بازيکنان اين تيم داشتم. ما از لحظات خوب‌مان لذت برديم، لحظات دشواري را با هم سپري کرديم و شاهد پيشرفت تيم هم بوديم.

به نقل از تسنيم، سرمربي 54 ساله مالاگا افزود: بهترين بخش حضورم در مالاگا نيم فصل دوم لاليگا بود زماني‌که ما ترکيب درست خودمان را پيدا کرديم و مطمئن شديم که مي‌توانيم در رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي اسپانيا باقي بمانيم. دوست داشتم بازي‌هاي خانگي‌مان را با برد بيشتري به پايان برسانيم و وقتي تيم خوب بازي مي‌کرد ولي نتيجه را واگذار مي‌کرد تأسف مي‌خوردم.

سرمربي آلماني مالاگا تصريح کرد: متأسفم که فصل به پايان رسيد ولي به دليل دستاوردي که با مالاگا داشتم اينجا را با رضايت ترک مي‌کنم. ما در تمام طول فصل سخت تلاش کرديم و اين سختکوشي متوقف نخواهد شد و خيلي مهم است که اين حرکت رو به جلو ادامه پيدا کند. زندگي اين است و مشکلي با آن ندارم و با خوشحالي از مالاگا مي‌روم.

مالاگا در حال حاضر با 45 امتياز در رده يازدهم جدول 20 تيمي لاليگا قرار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها