کد خبر: ۲۲۳۳۳۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
عضو هیات مدیره استقلال با بر شمردن سوابق ورزشی‌اش می‌گوید آبی پوشان از پرسپولیس عقب نیستند و از میان چهار گزینه مدیرعاملی استقلال او دو نفرشان را نمی‌شناسد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سید سعید افجه‌ای پس از جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال، گفت: جلسه امروز به حد نصاب نرسید. بحث‌های کلی مطرح شد و بیشتر این جلسه معرفی اعضا بود. رزومه افراد معرفی شد و بیشتر با هم آشنا شدیم.

او در پاسخ به این سوال که رزومه خودش در فوتبال چیست؟ اظهار کرد: من از بچگی در استادیوم‌ها حاضر بودم. شناخت زیادی از استقلال دارم و مشکلی از این جهت وجود ندارد. 20 سال در امارات بودم و در آنجا مدیریت ورزشی انجام داده‌ام. چهار سال نایب رییس کانون ایرانیان در دوبی بودم و موسس کانون هواداران دوبی هم بوده‌ام. در حال حاضر هم در ریز مسائل باشگاه استقلال قرار دارم.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که اهداف خودش و باشگاه در این فصل چیست؟ عنوان کرد: به هر حال بنده بخشی از اسپانسرینگ باشگاه استقلال هستم، نه همه آن. روز شنبه جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار می‌شود و مدیرعامل مشخص می‌شود. گزینه‌های مدیرعاملی ما چهار نفر هستند که دو نفرشان را بنده نمی‌شناسم و دو نفر دیگر آقایان افشارزاده و فتح‌الله‌زاده هستند.

او در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد استقلال زمان زیادی را از دست داده است؟ گفت: من این حرف را قبول ندارم. رقیب ما پرسپولیس که من آنها را هم دوست دارم و البته استقلال را بیشتر دوست دارم 10 روز است که کارش را آغاز کرده ، اما هیچ کار خاصی نکرده است. هنوز وقت زیادی باقی مانده است و با توجه به این که ما فصل بعد در آسیا نیستیم با شیب متوسطی به سمت جوانگرایی می‌رویم تا معدل سنی تیم کم شود.

افجه‌ای در پاسخ به این سوال که کمی درباره اسپانسر باشگاه استقلال توضیح دهد؟ گفت: من تنها اسپانسر استقلال نیستم. ما یک مجموعه هستیم و ان‌شاءالله آقای خادم در این باره روز شنبه به طور مشخص صحبت می‌کند. تمام ضمانت‌های لازم را انجام داده‌ایم تا استقلال به مشکل بر نخورد. این ضمانت‌ها شامل پول بازیکنان و بحث‌های مالیاتی است.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که تکلیف سرمربی آبی پوشان چه می‌شود؟ گفت: بعد از مشخص شدن ریاست هیات مدیره و مدیرعامل روی سرمربی تصمیم می‌گیریم، از نظر بنده آقای قلعه‌نویی باید بماند، چرا که از سرمایه‌های فوتبال ایران است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها