کد خبر: ۲۲۳۱۱
زمان انتشار: ۱۷:۱۱     ۱۴ مهر ۱۳۹۰

وزیر امور اقتصادی و دارایی فرار مدیرعامل بانک ملی به خارج از کشور را اشتباه خواند و از تعیین مدیرعامل بانک ملی در هفته آینده خبر داد.

 
به گزارش598 به نقل از خبرگزاری فارس، به نقل از بانک ملی ایران، سید شمس‌الدین حسینی در این جلسه با اشتباه خواندن اقدام خاوری در عدم مراجعه به کشور اظهارداشت: این کار موجب شده اتهام های زیادی به سوی وی معطوف شود و انتظار می‌رود وی بازگشته و به مسئولیت خود عمل کند و پاسخگو باشد.
 
وی با اشاره به اینکه محمودرضا خاوری در سال 87 و در زمان انتصاب تأیید صلاحیت شده بود، گفت: صلاحیت های عمومی وی از سوی مراجع ذیربط انجام شده بود؛ کما اینکه صلاحیت های فنی و تخصصی وی نیز به تأیید بانک مرکزی رسید.
 
وزیر اقتصاد گفت: مدیرعامل جدید بانک ملی هفته آینده تعیین می‌شود و مراحل نهایی تأیید صلاحیت وی در حال انجام است.
 
حسینی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تصریح کرد: فرمایشات آقا فصل الخطاب است و باید با متخلفین و مجرمین قاطعانه برخورد شود.
 
وی گفت: کارهای اقتصادی هم مانند گذشته با قوت دنبال می شود. 
 
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اعلام اینکه در خصوص موضوع اخیر همه قوا هماهنگ و هم جهت فعالند تأکید کرد: هیأت مدیره بانک ملی نیز باید با تهیه گزارش های مستند و مستدل با مراجع رسیدگی کننده اعم از قوه قضائیه، مجلس و کمیته منتخب دولت همکاری لازم را معمول دارند.
 
حسینی خطاب به هیأت مدیره، مدیران و کارکنان بانک ملی گفت: اقدام اخیر یک ضایعه برای بانک محسوب می شود و راه رفع آن جهاد مومنانه، همت مضاعف و تلاش در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم است.
 
وزیر اقتصاد با تأکید بر اینکه باید این ضایعه جبران شود گفت: باید شبانه روز تلاش شود و خدمات بهتر و بیشتری ارائه گردد.
 
وی به نقش بانک ملی در اقتصاد ایران اشاره کرد و گفت: نباید در حمایت از تولید و خدمات بانکی رویکرد انقباضی بر بانک حاکم شود.
 
دکتر حسینی با اعلام اینکه بانک ها نقش قابل توجهی در تأمین منابع سرمایه گذاری و سرمایه در گردش دارند اظهار داشت: همکارانم در بانک ملی فقط به تلاش زیاد و خدمات بیشتر به مردم، فکر کنند.
وزیر اقتصاد خاطرنشان کرد: جامعه به بانک ملی بعنوان نهاد مالی معتبر می‌نگرد و برنامه‌های ما در دولت نیز در همین جهت است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
جریان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۰ - ۱۴ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
سلام
و ..... وزیر .... ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۶ - ۱۵ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
محمودرضا خاوری در سال 87 و در زمان انتصاب تأیید صلاحیت شده بود از طرف انگلیس و کانادا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها