کد خبر: ۲۲۲۸۱۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در پاسخ به سوالی مبنی بر دلیل استعفای تهیه کننده برنامه سمت خدا و خداحافظی مجری برنامه روی آنتن زنده نیز گفت: مساله تهیه کننده با رئیس گروه است. رئیس گروه در هر شبکه ای وظیفه دارد که تهیه کننده، مجری و عوامل دیگر را انتخاب کند. اگر تولیدی است که قاعدتا باید تهیه کننده را انتخاب کند.
 
وی در پاسخ به این سوال که عنوان می شود دلیل تغییر تهیه کننده این برنامه به خاطر نامه  انتقادی بوده که توسط حجت الاسلام ماندگاری خطاب به شما قرائت شده است، تصریح کرد: خیر. اینها هیچ ارتباطی ندارد. در مورد آن نامه ای که آقای ماندگاری نوشتند، من بعدا از ایشان تشکر کردم و ایشان هم پاسخ تشکر من را داد. هرچند که در آن نامه نکته ای باشد که به لحاظ کارشناسی احتیاج به توضیح داشته باشد.
 
وی درباره اینکه آیا شما تحمل نقد صداوسیما را دارید گفت: ولی کلا ما از هرگونه نقد استفاده می کنیم. بسیاری از کسانی که به رادیو و تلویزیون می آیند، منتقد حرفه ای صداوسیما هستند ولی هیچ مشکلی نیست. در این باره هم که من اظهار نظری واقعا درباره تهیه کننده برنامه نمی کنم، رئیس گروه باید تصمیم بگیرد. اما همان گونه که مجری برنامه رئیس جمهور را هم مدیر گروه انتخاب می کند و کسی نمی تواند در کارش دخالت کند، تهیه کننده هم به عهده مدیر گروه است. الان ما 1200 برنامه رادیویی داریم که به همین میزان تهیه کننده دارد. اینها باید با توجه به وضعیتی که در هر مقطعی دارند توسط مدیر گروه ها انتخاب شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها