کد خبر: ۲۲۲۵۶۵
زمان انتشار: ۰۹:۴۶     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
هواداران هافبک سابق تیم ملی فوتبال ایران امروز هم در تمرین این تیم حاضر شدند و پیغامی خطاب به سرمربی داشتند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، تمرین تیم ملی فوتبال از ساعت 17 و 30 دقیقه در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی برگزار شد.

 

* کی‌روش در ابتدای تمرین چند دقیقه‌ای برای بازیکنان صحبت کرد و سپس با دن گاسپارت، دستیارش شوخی کرد شوخی که باعث خنده همه ملی‌پوشان شد و سپس تمرین تیم ملی آغاز شد.

 

* یک گروه از تماشاگران هم پلاکاردی جدید آورده بودند که روی آن نوشته شده بود: «آقای کی روش من یک ایرانی‌ام، با خنده‌ تو می‌خندم و با گریه تو گریه می‌کنم پس چطور می‌توانی وقتی من گریه می‌کنم تو بخندی؟! پس علی کریمی را دعوت کن تا همه با هم بخندیم.»

 

* یک گروه مستندساز که مشغول ساخت مستند از تیم ملی فوتبال است در محل تمرین تیم ملی حضور داشت. همچنین گروه خبری شبکه الجزیره هم برای تهیه گزارش به محل تمرینات تیم ملی آمده بود و گزارشگرانش سوالاتی را از نبی و کی‌روش پرسیدند.

 

* کی‌روش دستان بیگ‌زاده را گرفت و نکاتی را به او گوشزد کرد.

 

* سجادی با نبی كه در تمرین امروز حاضر شده بودند، چند دقیقه‌ای اختصاصی صحبت کردند

 

* آندرانیک تیموریان با دسته بانداژ شده همچنان کار می‌کند. طبق گفته کادر پزشکی تیم ملی فوتبال آندرانیک تیموریان که این روزها به دست چپش آتل بسته است این کار را برای جلوگیری از تشدید آسیب دیدگی انجام داده و مشکل خاصی ندارد.

 

* یکی از اپراتورهای تلفن همراه با نصب بنرهایی در محل تمرین پیوستن خود به جمع حامیان تیم ملی را اعلام کرد.

 

* در بخش پایانی تمرین، بازیکنان به فوتبال با یک دروازه‌ پرداختند و سعی می‌کردند با کارهای ترکیبی هم تیمی‌های خود را صاحب توپ کنند. در این بخش تمامی ملی پوشان مشکی پوش بودند و احمد آل نعمه و سید جلال حسینی تنها دو مدافع قرمزپوش مقابل این مهاجمان مشکی پوش بودند. احمدی و حقیقی دو دروازه‌بان‌ها بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها