کد خبر: ۲۲۲۵۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، اواخر سال گذشته بود که سید طه هاشمی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد، "عبدالحسین هراتی" را بهعنوان سرپرست اداره کل اسناد و مدارک دانشگاه آزاد منصوب کرد.

«هراتی» از سمت خود در دانشگاه آزاد برکنار شدانتصاب هراتی به عنوان سرپرست اداره کل اسناد و مدارک دانشگاه آزاد درحالی صورت گرفت که که آشنایی مختصری با سوابق و مواضع‌ وی علیه نظام جمهوری اسلامی، هیچ توجیهی برای اعطای مسئولیت به او در درون کشور باقی نمی گذارد.

وی یکی از عناصر فعال ضد انقلاب خارج از کشور در فتنه 88 به حساب می آید که بیانیه ها و نامه های فراوانی را علیه نظام جمهوری اسلامی و رهبران آن امضا کرده است و حتی ابایی از پیوستن به کمپین‌هایی که در خارج از کشور و به منظور متهم کردن نظام جمهوری اسلامی به خشونت و جنایت علیه بشریت تشکیل شده است ندارد؛ به عنوان نمونه وی یکی از امضاکنندگان کمپینی است که در مهرماه سال 88 در نیویورک با عنوان "کمپین مبارزه با جنایت علیه بشریت" تشکیل شد.

او همیچنین در برخی نامه‌ها و بیانیه‌هایش که در رسانه‌های ضد انقلاب منتشر شده است اتهاماتی را علیه نظام جمهوری اسلامی و رهبران آن وارد کرده است که مرور و بررسی قسمت‌هایی از ادعاهایش، میزان دشمنی وی را با جمهوری اسلامی نشان می‌دهد. کسی که توهین‌ها و اتهاماتش از امام خمینی(ره) و حاج سید احمد خمینی تا آیت‌االه موسوی اردبیلی و موسوی خوئینی‌ها را دربر می‌گیرد که مشرق برای تنویر افکار عمومی، به ذکر گوشه‌ای از این موارد می‌پردازد.

بعد از انتشار خبر سوابق هراتی، طه هاشمی در گفتگو با مشرق گفت: من سر سوزنی از سوابق ایشان اطلاع نداشتم و کسانی که به من معرفی کردند چنین اطلاعاتی به من ندادند؛ انقلاب و امام خمینی (ره) از خطوط قرمز ما محسوب می‌شوند و اگر سوابق این فرد برای ما مسجل شود، هیچ تسامحی نداشته و وی را عزل خواهیم کرد، ما روی ارزش‌های خود هیچ تعارفی نداریم.

در همین زمینه امروز طه هامشی خبر از عزل عبدالحسین هراتی داد. حجت‌‌الاسلام طه هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد، درباره نتایج بررسی‌های این معاونت درباره عبدالحسین هراتی سرپرست اداره‌کل اسناد و مدارک این دانشگاه، گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده و علیرغم جواب مثبت استعلام‌های وزارت اطلاعات و حراست دانشگاه آزاد به این نتیجه رسیدیم که به کار آقای هراتی در دانشگاه آزاد پایان دهیم.

وی افزود: براساس تصمیم گرفته شده آقای هراتی از سمتی که برای ایشان در نظر گرفته شده بود، برکنار شد.

طه هاشمی درباره گزینه جایگزین وی، گفت: فرد جایگزین انتخاب شده و ما منتظر جواب استعلام‌های مربوطه در این زمینه هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها