کد خبر: ۲۲۲۰۴۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۲     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
تیم متین ورامین در دومین گام از مسابقات والیبال جام باشگاه های جهان به مصاف گوانیابومتس پورتوریکو می رود و برای صعود به مرحله بعد باید این حریف قدرتمند خود را شکست دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، دهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های جهان در حالی در برزیل پیگیری می شود که در گروه دوم این مسابقات نماینده برزیل با کسب شش امتیاز کامل از دو دیدار گذشته خود، به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کرده است.

متین ورامین در گروه دوم مسابقات جهان باید به مصاف تیم سادا کروزیرو از برزیل و بلوگوریه بگلوردو از روسیه و گوانیابومتس از پورتوریکو میرفت و مصاف با نماینده برزیل در کشور خودش و مبارزه با نماینده قدرتمند روسیه، کار متین را برای صعود به دور بعد رقابت ها بسیار سخت کرده است.

در این میان دو تیم متین ورامین و بلوگوریه بگلوردو از روسیه برای قرار گرفتن در جایگاه دوم این مسابقات و صعود به مرحله نیمه نهایی با یکدیگر مبارزه می کنند و نماینده ایران برای محفوظ ماندن شانس صعودش به مرحله نیمه نهایی باید مقابل نماینده پورتوریکو سه امتیاز کامل را کسب کند.

تیم متین ورامین در اولین دیدار مسابقات والیبال جام باشگاه های جهان مقابل ساداکروز برزیل با نتیجه سه بر صفر شکست خورد اما عملکرد شاگردان بانیولی در این دیدار نشان داد که می توان بر پیروزی مقابل نماینده پورتوریکو حساب باز کرد.

سرمربی تیم ساداکروز برزیل عملکرد شاگردان بانیولی در این دیدار را تحسین کرد و گفت: به تیم ایرانی به خاطر این بازی خوب تبریک می گویم، آن ها توانستند تیم ما را آزار دهند و شرایط را برای پیروز شدن پیچیده کردند، به ویژه با سرویس های شناور و تاکتیک بسیار خوب توانستند مقاومت خوبی نشان دهند.

در سوی مقابل گوانیابومتس پورتوریکو در دو بازی گذشته خود مقابل نمایندگان برزیل و روسیه با نتایج سه بر صفر و سه بر یک شکست خورده و عملا شانسی برای حضور در دور بعدی رقابت ها ندارد و این مسأله به نفع شاگردان بانیولی در متین ورامین است.

احسن شیرکوند، مصطفی شریفات، محمدطاهر وادی، محمد امیرمحمد، فرهاد پیروت پور، پوریا فیاضی، علی سجادی، علیرضا نصراصفهانی، آرش کشاورزی،‌ شاهین مفیدی، فرهاد سال افزون، علی اصغر رزمفر، میکائیل تاجر، سعید مصطفی‌وند، سعید شیرود، حسام بخششی، محمدحسن صنوبری و امین علوی بازیکنان متین ورامین هستند که به فدراسیون جهانی والیبال، کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان معرفی شده‌اند.

شاگردان دانیله بانیولی که پس از مسابقات آسیایی دچار تغییرات گسترده ای شده اند، با روحیه بالا به دنبال خلق شگفتی در مسابقات جام باشگاه های جهان هستند و تلاش دارند با ارائه بازی های خوب و قابل قبول نماینده شایسته ای برای ایران باشند.

اما در این میان برخی موانع و نبود بازینان ملی پوش متین نظیر محمودی، معروف، موسوی و میرزاجانپور که با نظر فدراسیون والیبال اجازه همراهی متین ورامین را ندارند، مشکلاتی را برای نماینده شایسته ایران ایجاد کرد.

در این میان کناره گیری مساجدی مربی تیم متین ورامین در کنار برخی از اعضای کادر فنی و پزشکی قهرمان آسیا این مشکلات را بیشتر کرد اما بازیکنان و کادر فنی متین مصمم هستند تا با خلق یک شگفتی نشان دهند که چیزی از تیم های برتر جهان کم ندارند.

در نقطه مقابل بر روی نیمکت متین ورامین یک مربی کهنه کار نشسته به طوری که سرمربی تیم متین ورامین دارای کارنامه درخشانی است به طوری که بانیولی در سال 1991 به عنوان مربی تیم ملی ایتالیا به مدال طلای بازی‌های کشورهای حوزه دریای مدیترانه رسید و در مدت 2 سالی که به عنوان سرمربی و مربی به همراه تیم ملی روسیه بود به عنوان سومی لیگ جهانی 2009 و قهرمانی جام جهانی 2011 دست یافت.

دانیله بانیولی درباره بازی با نماینده پورتوریکو اظهار داشت: من انتظار داشتم در بازی مقابل نماینده برزیل نکات مثبتی از تیم خود ببینم و تیم ما در برخی لحظات بسیار خوب کار کرد اما مشخصا مشکلاتی به ویژه در کار حمله داشتیم و در برابر تیم قدرتمندی مثل سادا این مشکلات جبران ناپذیر بود و برای تیم متین جام باشگاه های جهان تازه از فردا آغاز می شود.

به هر ترتیب نماینده ایران ساعت 30 دقیقه بامداد پنجشنبه در دیداری حساس به مصاف نماینده پورتوریکو می رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها