کد خبر: ۲۲۱۶۴۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۴     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سامان احمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد از سفر سعید جلیلی به لرستان خبر داد و اظهار کرد: 17 اردیبهشت ماه جاری سعید جلیلی به لرستان سفر می‌کند.
وی به برنامه‌های سفر جلیلی به لرستان اشاره کرد و گفت: سعید جلیلی در بدو ورود به خرم‌آباد به زیارت قبور شهدا هشت سال دفاع مقدس می‌رود وبا ادای احترام به ساحت مقدس شهدا سفر خود را در لرستان آغاز می‌کند.
 
این مسئول یادآور شد: حضور در دانشگاه لرستان و سخنرانی در جمع دانشجویان این دانشگاه برنامه دوم دکتر جلیلی در خرم‌آباد است.
 
سخنگوی کمیته دعوت از دکتر جلیلی در لرستان با اشاره به حضور دکتر سعید جلیلی در شهرستان بروجرد بیان کرد: دکتر جلیلی در ادامه سفر یک روزه خود به لرستان در دانشگاه آزاد بروجرد سخنرانی می‌کند.
 
وی با بیان اینکه سخنرانی سعید جلیلی در جمع مردم خرم‌آباد چهارمین برنامه وی در استان لرستان است، اظهار کرد: چهارشنبه ساعت 18 الی 20 دکتر جلیلی در مسجد صاحب الزمان خرم‌آباد در جمع مردم این شهرستان با موضوع شعار سال به سخنرانی می‌پردازد.
 
سعید جلیلی دبیر سابق شورای امنیت ملی، نماینده ولی فقیه در شورای عالی انقلاب فرهنگی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است.
 
این برنامه با همکاری ستاد مردمی مبارزه با استکبار جهانی در لرستان و تشکل اسلامی دانشجویی فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های لرستان و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها