کد خبر: ۲۲۱۴۸۳
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
ولاديمير مامينف مي‌گويد سردار آزمون اضافه وزن ندارد و به زودي به آمادگي کامل مي‌رسد.

 

روبين‌کازان که سردار آزمون را در اختيار دارد در هفته بيست‌وهشتم ليگ روسيه موفق شد با يک گل اورال را شکست دهد. سردار آزمون که به دليل مصدوميت ديدار هفته گذشته تيمش را از دست داد، در اين ديدار به عنوان بازيکن جانشين به ميدان آمد.

به نقل از ايسنا، ولاديمير مامينف، سرمربي روبين‌کازان پس از پيروزي تيمش برابر اورال درباره وضعيت سردار آزمون گفت: آزمون هفته گذشته به دليل مصدوميت در ترکيب تيم به ميدان نرفت و به همين خاطر در بازي امروز کمي کند بود.

سرمربي روبين‌کازان در پاسخ به انتقاد خبرنگاران از اضافه‌ وزن سردار آزمون گفت: فکر نمي‌کنم او در چند روز اخير اضافه‌ وزن پيدا کرده باشد. او در تمرين‌هاي تيم به خوبي شرکت کرده است و مشکلي براي همراهي تيم نداشت. به همين خاطر ترجيح دادم، از او به عنوان يار جانشين استفاده کنم. دليل کند بازي کردن آزمون در بازي برابر اورال مصدوميت او بود نه اضافه وزن. اميدوارم که آزمون به زودي به آمادگي کامل برگردد و بتواند به طور کامل براي تيم به ميدان برود.

مهاجم ايراني روبين‌کازان که به تازگي از بند مصدوميت رها شده است، روز گذشته در بازي برابر اورال در دقيقه 70 به زمين مسابقه آمد و 20 دقيقه براي تيمش بازي کرد.

روبين‌کازان با برتري برابر اورال 34 امتيازي شد و در همان رده دهم جدول باقي‌ماند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها