کد خبر: ۲۲۱۴۷۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
مهاجم تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تمرکز خود را به خاطر شايعه کارت‌هاي پايان خدمت از دست نمي‌دهيم.

 

غلامرضا رضايي در مورد شرايط فولاد براي بازي با السد قطر اظهار داشت: با توجه به اينکه ما تيم اول و تنها تيم ايراني هستيم که به مرحله دوم ليگ قهرمانان آسيا صعود کرديم پس جوانان فولاد انتظار دارند که همينگونه با آنها برخورد شود. ما فولاد خوزستان هستيم و براي صعود به نيمه نهايي و حتي فينال ليگ قهرمانان آسيا حمايت بيشتر را مخصوصا از طريق رسانه‌ها مي‌خواهيم تا اين بچه‌ها بيشتر دلگرم شوند.

به نقل از فارس، وي افزود: خداراشکر از نظر فردي و تيمي در بهترين شرايط ممکنه هستيم و با انگيزه و روحيه مضاعف به قطر رفتيم. در هفته جاري به خوبي روي نقاط ضعف و قوت السد قطر کار کرديم و به خوبي اين تيم پرمهره را مي‌شناسيم. قرار است در دو روز آينده نيز فيلم بازي‌هاي السد را آناليز کنيم تا با خيال راحت به مصاف اين تيم برويم.

رضايي ادامه داد: درست است که ما به عنوان تيم اول به مرحله بعد صعود کرديم اما بازي مقابل السد شرايط خاص خودش را دارد آنها تيمي فوق‌العاده حرفه‌اي و خطرناک هستند و به هيچ عنوان حق اشتباه نداريم بچه‌ها مي‌دانند که بازي ما با السد اصلا آسان نيست تا بخواهيم حريف را با غرور دست‌کم بگيريم به همين دليل براي اين بازي سخت با تمام وجودمان به ميدان مي‌رويم و مطمئن باشيد بسيار باهوش و با تمرکز بالا به دنبال يک نتيجه خوب در قطر هستيم.

وي در خصوص صحبت‌هايي که در مورد مدارک جعلي فولادي‌ها مطرح شده گفت: ما حرف‌هايمان را در زمين زديم. از اين موضوع هيچ خبري نداشتم تا روز گذشته در تمرينات ديدم بچه‌ها درباره اين موضوع حرف مي‌زنند ما نبايد تمرکز تيمي خود را به هم بزنيم و کاري به اين حرف‌ها نداريم و قهرمان شديم و حالا هم تمرکزمان به بازي حساس مقابل السد قطر است.

وي افزود: ما بازي حساسي را در پيش داريم. السد سابقه قهرماني آسيا را دارد و اين موضوع اجازه نمي‌دهد به مسائل ديگري فکر کنيم. ما بايد در قطر به نتيجه دلخواه برسيم تا در خوزستان کار السد را يکسره کنيم مطمئن باشيد در خوزستان، در اهواز با حمايت هواداران السد حرفي براي گفتن مقابل ما ندارد اما نتيجه در قطر هم براي ما خيلي مهم است رضايي در پايان درباره عدم دعوتش به تيم ملي نيز گفت: خيلي دوست دارم با فولاد به بازي‌هاي پاياني ليگ قهرماني آسيا برسم چون با تيمي که داريم پتانسيل اين موضوع را در بين بچه‌ها مي‌بينم. کارمان سخت است اما بايد براي رسيدن به هدفمان و شنيدن حرف‌هايمان تلاش کنيم تا به بازي‌هاي پاياني ليگ قهرمانان برسيم و به آسيا ثابت کنيم هنوز فوتبال ايران در رده باشگاهي حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد اما در مورد تيم‌ملي هم هيچ حرفي ندارم انشاءالله تا بعد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها